Gå til innhold

Slutt å ødelegg for andre!

Ranger emnet

gaupz

Anbefalte innlegg

Når noen skal selge en bil på et forum regner de fleste med at de som svarer faktisk er interessert i bilen som er til salgs. Men NOEN ganger virker det som om folk er mest interessert i å ødelegge tråden og rakke ned på bilen som er til salgs. Har du noe konstruktivt å komme med, si d, er det bare kritikk, hold deg for god å ikke skriv noe som helst. Det er vansklig nok å få en solgt en bil uten at andre skal ødelegge salgstrådene her. Positive tilbakemeldinger er selvfølgelig lov! :D

Skal ikke nevne navn, men noen ser ut som de gjør det med vilje. Har selv ikke hatt noen problemer med dette, men leser gjennom de fleste av andre annonsene for moro skyld, og ser at dette er et problem.

Så la oss alle oppføre oss som skikkelige medmennesker og skape et godt miljø her inne. ;) Dette er ikke ment som et spark på leggen til noen, bare et hjertesukk fra meg.

Det var dagens preken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...Unødvendig å rakke ned på andres biler i salgsannonser.

Ble selv plaget av en rekke personer her når jeg skulle selge min forrige bil til en pris som var altfor høy ifølge "ekspertene".

Men jeg kom triumferende tilbake og fikk den prisen jeg ville. Så de svinene som "pruter" ned annonser kan lukke munnen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!!! Jeg la ut en tråd på forumet til pug-klubben at jeg vurderer å selge bilen min. Da kom det en jævel og påsto at bilen min ikke var verdt mer enn 3 lapper. Kyss meg et sted hvor sola aldri skinner sier jeg bare. :mad:

Når jeg har påkosta den bilen nesten det beløpet bare i dekk så gidder jeg ikke selge den for 3 lapper. Alltid noen bedrevitere som skal ødelegge

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider