Gå til innhold

Drive legges ned

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

Så vel det kom, hadde det vel i 3 år til jeg avsluttet det nylig, forstod det gikk den veien da de presset på med gratis DVDer og den der DVD "klubben"

Synd men sant, men markedet bestemmer, kanskje dette gir sjansen til et lite annet norsk blad til og komme seg inn på markedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Like greit egentlig... Reportasjene deres har blitt ufattelig tørre og dårlige etter Robert benkow sa opp og begynte i Autofil.

Skal være enig i at bladet har blitt kjedelig etter at Benkow flyttet.

Nå er det bare stasjonsvogner med turbodiesel - tester pluss mye økonomistoff.

Kanskje det ble litt mye på en gang - Benkow sluttet og Bolneset ble sykemeldt etter at han taket med Minien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Like greit egentlig... Reportasjene deres har blitt ufattelig tørre og dårlige etter Robert benkow sa opp og begynte i Autofil.

Jeg syns det er trist hvis dette er kroken på døra..

Drive var et bra blad, norges beste etter min mening.

Benkow er ikke så stort savn egentlig, han skrev bra, men litt vel mye Bolneset-onani. :D "Og der setter Kjetil bilen rutinert i første gir, tydelig at vi har med en racersjåfør å gjøre" :)

Drive er/var en fin blanding av tuning, lange og interessante artikler og artige tester.

Litt mye uinteressante nybiltester da..

Jeg har snakket en god del med gutta, og de ville nok helst dratt det mer over i gatebiler/tuning/happenings sjangeren, men hadde visstnok føringer fra eiere og slikt.

RIP

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider