Gå til innhold

Reg som rally bil?

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

er ikke tillatt å kjøre på sorte skilt utenom transportettapper og fartsetapper, og til og fra organisert trening...

 

blir en tatt så må en betale hele avgiften..

 

 

organisert trening er kjøring som er meldt til nbf med forsikring,vakter og sperret vei..

 

så at det er så enkelt som det står på linken er det ikke... Og hva hvis det skulle skje noe? en ulykke eller avkjøring der en skader seg selv, da ødelegger en for rallly miljøet som har kjempet i nesten 10 år for å få til dette.. før måtte en nemlig betale full avgift... blir nok rimelig populær hvis en skulle ødelegge dette...

 

har en ikke råd til å kjøpe + registere bilen på vanlig måte så kan en få lånt prøveskilt..;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

har en ikke råd til å kjøpe + registere bilen på vanlig måte så kan en få lånt prøveskilt..;)

 

Nope....her krever de bilens orginale regskilt for at du skal få skilter utlevert...er det en nyimport,krever de det utenlandske nummeret...og på det nummeret får man skilter max 3 ganger...ikke så lett lenger. :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboed1

 

Nope....her krever de bilens orginale regskilt for at du skal få skilter utlevert...er det en nyimport,krever de det utenlandske nummeret...og på det nummeret får man skilter max 3 ganger...ikke så lett lenger. :(

 

skraphandler bevilgning og egne metall skilter er tingen.. ikke klistre lappen til biltilsynet...;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

skraphandler bevilgning og egne metall skilter er tingen.. ikke klistre lappen til biltilsynet...;)

 

Da får jeg begynne i en annen bransje.. :D:D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboed1

 

Da får jeg begynne i en annen bransje.. :D:D

 

lage seg ett lite foretak å registrere i brønnøysund, søke om bevilgning hos politi.. de fleste får hvertfall.. så kan du ordne resten med biltilsynet..

 

trenger forsikring og årsavgift.. kjenner flere som kjører med dette..

 

kompisen min lagde ett lite firma for å ha dette hvertfall.. enkelt og greit...:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår