cyrus Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Da var det min tur til å hilse på Onkel med lasern. Skulle en tur fra Oslo til Hokksund, og da det endelig ble fire felt i en bakke ned mot Hokksund og jeg kunne tråkke på forbi en lastebil, så stod det visst en gjøk oppe på ei bru og målte meg. Vet ikke om jeg skal være glad jeg ikke kjørte fortere eller om jeg skal være grinete fordi jeg blir fotgjenger i noen måneder. Noen som vet om man har noe man skulle ha sagt ved å klage på en laser måling (selv om den sikkert er riktig). Uansett jeg ble målt til 122 i 80 sona, og det er ingen skerpede omstendigheter, noen som vet hva straffa blir? 6000 i bot og 5mnd uten lappen eller? :( Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 surt det der....onkel burde finne seg noe annet å gjøre... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Ja de kunne for eksempel begynne å lete etter sykkelen min som ble stjålet for et par uker siden. Men det har de jo ikke ressurser til. Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by cyrus Ja de kunne for eksempel begynne å lete etter sykkelen min som ble stjålet for et par uker siden. Men det har de jo ikke ressurser til. De finner den nok hvis tyven presser den opp i 88 km/t i en 80-sone. Surt med lappen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Du fikk faen meg som fortjent! Neida =p Kondolerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by cyrus Da var det min tur til å hilse på Onkel med lasern. Skulle en tur fra Oslo til Hokksund, og da det endelig ble fire felt i en bakke ned mot Hokksund og jeg kunne tråkke på forbi en lastebil, så stod det visst en gjøk oppe på ei bru og målte meg. Vet ikke om jeg skal være glad jeg ikke kjørte fortere eller om jeg skal være grinete fordi jeg blir fotgjenger i noen måneder. Noen som vet om man har noe man skulle ha sagt ved å klage på en laser måling (selv om den sikkert er riktig). Uansett jeg ble målt til 122 i 80 sona, og det er ingen skerpede omstendigheter, noen som vet hva straffa blir? 6000 i bot og 5mnd uten lappen eller? :( Hehe... det var ikke tilfeldigvis like før Mjøndalen? Jeg ble også stoppa der idag (hvis det var der du ble stoppa da.) Var det en svenske som snakka med deg også eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Tommy_erwin De finner den nok hvis tyven presser den opp i 88 km/t i en 80-sone. Surt med lappen din. Hehe, bra sagt! Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Var nok i nærheten av Mjøndalen ja, er ikke så godt kjent i området. Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 120-130 i 80-sona gir 5-8 mnd uten lappen.. du får sikkert 5 mnd.. ? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 ettersom det var en forbikjøring så for du sikkert bare fem mnd. noen har flaks andre ikke.... en kamerat ble stoppa i 130 km/t i 80 sonen i dag. politiet sa det var flaks han var sivil og ikke up, så dro han.:rolleyes: Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg