Gå til innhold

trenger et rele...

Ranger emnet


Cerwin-Vega!

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silver

etter motorbytte på bilen min fra 8v til 16v.

byttet også bensinpumpe rele etterhvert,utrolig men sant så ble turtallsperra annerledes og bensinpumpa gikk når jeg satt kun på tenningen ca.2sek...

 

Samme på min. Da jeg byttet fra 8V til 16V... :)

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd å banke på releèt?

 

på siden av Releèt skal det være et skjema.

sammenlign det skjemaet med skjemaet på de andre releene.

 

de er nesten like alle sammen, bare det at de har en forskjellig resistor(motstand).. (hvis jeg husker rett).

 

hvis du har et multimeter for hånden og kan bruke en loddebolt lodder du ut resistoren og måler den. er denne ok kan du lodde den over på et annet releè med samme oppbygging.

 

har aldri prøvd dette i praksis , men dette vil jeg gjort.

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår