Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som dere sier så er dette helt riktig. Blir ikke så mye lyd av disse anleggene, men man hører de. Jeg ble meget fornøyd med lyden, god bromme lyd. Akkurat det jeg var på jakt etter. Har fått skiftet det nå, måtte sage av de originale eksosboltene mellom flensene på røra. Så var det bare plug and play. Eneste som mangler nå er hekkinnsats fra m3.

Noen som har? :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30. August forsvinner bilen min inn på verksted, for fiksing. Han fant ut at høyre hovedlykt var skadet, skinnene til fangern forran, og litt sånt. Dette da i tillegg til skjerm, blinklys osv.. Så da blir det en kjedelig uke uten bil. Frontfangern min blir også lakket helt ned, så slipper jeg å tenke på å få den lakka ned senere :)

Skal prøve å få tatt noen bilder av bilen med nye eksosen på etterpå, så kan dere se.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg ville heller fjerna den spoileren nederst.....siden du skal ha innsats...nå ser det ut som du har skjært med sag ;) No offense :)

Nice med 2 rør :)

Hehe. Vet det ser litt merkelig ut. Venter til jeg får innsatsen med å fjerne. Har ikke skjært med sag, bare døtta potta oppunder jeg ;) Tempy løsning, til jeg får innsatsen.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke å få fikset brekker nå neste ut.

Jeg har prøvd å justere begge tromlene, men det tar ujevnt. Hører at det piper i den ene trommelen som ikke tar skikkelig hvis jeg dytter på bilen med brekket på. Har vaiern røket? Hengt seg opp? Noen som har vært borti dette?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update da. Har kjøpt Mtech girkule med lys i. Fikk den og green con-filter for 250,-. Skal montere opp girkula idag, men tror jeg venter med confilteret. Har jo K&N.

Ellers har jeg en liten liste med ting jeg skal prøve å få gjort i løpet av helgen, den kan jeg komme med etterpå. Nå klør jeg i fingerne etter å få utrettet litt mer ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig, da, selv om jeg går utifra du kjøpte brukt? Begynner komme seg nå, moro med nye ting til bilen :)

Kjøpte brukt ja. Girkula ser så og si ubrukt ut. Confilteret får vente, orker ikke styre med varmeskydd og ting nå, innsatsfilteret funker bra nok for meg foreløpig.

Det går greit å stjele strøm fra nødblinkern, til kula?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke liv i lyset på kula før vi tok strøm fra det lyset som var i askebegeret. Prøvde å ta fra lighteren og. Men ettersom jeg forstår, har du ikke askebeger m/ lys i bilen din?

Stemmer. Jeg har sjekket kablene som sitter opp mot nødblinkern, og det er 2 helt identiske der, som igjen sitter til kula. Jeg får prøve.. Er ikke så mange andre steder jeg kan ta derfra, da jeg ikke har askebeger at all..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår