Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk igjen bilen igår da, etter mye om og men. De har da kjørt bilen 4 mil, frem og tilbake til lakking sa de. Tømt tanken min helt, så de har sikkert kjørt gris med den (hva vet jeg). Den stod 1 uke på lakking, uten at de rørte den.

Men, de har i alle fall gjort en bra jobb, og gjort følgende:

- Lakket opp panser, grillramme, fanger og høyre skjerm

Skiftet:

- Høyreskjermen

- Høyre hovedlykt

- Høyre Blinklys

- Innmaten i hjulbua (dekkende plast)

- Lister rundt hele frontfangern

- Høyre øyelokk

Rettet opp noen fester, så alt er 100% der nå.

MEEEN! De har grisa noe vanvittig. Hele motorommet mitt er fult av drit, det er polish rester over hele bilen omtrent, tilogmed inni coupéen! På dører, dørtrekk og setet.

Så har jeg fått feil type øyelokk, har fått en som er dobbelt så bred som de jeg hadde, så nå kjører jeg rundt med 2 forskjellige.. :rolleyes:

Måtte lakke ned begge plast-spoilerne mine, så jeg får litt hjelp og lærer hvordan man gjør det skikkelig nå.

Takk så langt remster :)

Ellers så har jeg fått MASSE nye planer, så da får vi se hva som blir tatt først!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

Det begynner å bli biler av trallene våres også nå Rage :)

Hehe, ja, sant det ;)

Kommer på litt mer styling denne uken tenker jeg, så da begynner det å komme seg. Ellers så har jeg bestilt noe snacks idag, som jeg får fra tyskland om 1 uke.. ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig, hehe ;)

Fikk fikset brekket mitt igår og. Teit som jeg er, så har jeg glemt å sjekke justeringsskruene for vaierne under selve brekkspaken... :rolleyes: Skrudde til de, og vips, brekket tar som om det var nytt!

Skal komme med litt bilder og sånt etterpå..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår