Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med alle de delene kom det på 567,- ellernoe sånt, da med 45% rabatt. Men egentlig så trenger du bare en spak, den koster 350kr.. Jeg kjøpte alle disse delene, fordi jeg ble anbefalt dette, da det kan være grunnene til at en girkasse blir dårlig med tiden, så hvorfor ikke forhindre dette ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på spoileren nå eller? Blitt en del forandringer siden jeg så bilen din sist, er blitt rå. Får dra med meg Steinar oppover snart å se på bilen din igjen ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Fått på spoileren nå eller? Blitt en del forandringer siden jeg så bilen din sist, er blitt rå. Får dra med meg Steinar oppover snart å se på bilen din igjen ;)

Halla Alex.

Nei, har vært veldig opptatt med div lesing til noen sertifiseringer i det siste, så jeg har ikke fått lakket noe mer enda.. Skal prøve å få gjort det til neste uke.. (som jeg har sagt en stund)

Skrudde ut hele greia rundt girspaken på fredag, og fant ut at giroverføringen var slarkete.. Jeg har jo kjøpt alle deler, så da skifter vi ut alt av dette snart, sammen med shortshiften :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...greit, jeg leste ikke. Var bare så veldig lik orginal stanga. Jeg har shortshift, og den er hel ved uten foring..pluss at den nedre delen er enda lengre. Men du gEIRA...holder med at Andreas sier det...ikke ekko her tror jeg.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

På tide med en liten oppdatering: Mye nye gromme deler er på vei til meg.. Venter på en pakke fra USA, skal hente noe hos en kar i Oslo etterpå og jeg venter på en liten pakke fra Fredrikstad. Hva som kommer er hemmelig foreløpig ;)

Sitter også og funderer på å kjøpe meg sort grill (sort hvor kromen er), nye blinklys med sort bakrund og litt sånt. Sort går veldig fint sammen med rødt synes jeg.. noen som har noen innspill til det?

Ellers så har jeg et par bilder av kjærra mi sammen med Dr_S sitt glis:

Mindrs1.jpg

Mindrs2.jpg

Copyright Dr_S.

Mørke bilder, men men..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

Syns sorte lykter er rånete.. Sort grill kan være tøft på svarte biler .. Men fronten forsvinner mye syns jeg når man ikke har chrome..

Japp. Jeg har ikke bestemt meg enda.. Vi får se, tenker jeg tar bilen en runde i PS før jeg bestemmer meg for noe. Har jo hovedlykter med sort bakrund, så blinklys noe alla hovedlyktene ville ikke blitt feil...

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår