Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by XclsdeV

Fet jeg ville anbefalt deg å gjøre først å fremst er å gjøre den om tbil... det il shadowline...

Okey...?? Jeg har hørt om Shadowline på E30, E34 samt E39 men aldri på E36. På Coupe'en er det jo ikke noe krom utvendig (utenom grillen) så hva er det man skal bytte for å få "Shadowline" på denne da? Grillen ser tragisk ut som sort, så det er ikke noe særlig å bruke penger på.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Classs

Stilig Rage! Ser fram til de snacksa :)

Stå på videre :cool:

Hm. Var visst enda en ting som kommer til å fly inn i bilen.. Du får komme på besøk snart da Classs? Idag har jeg pusset ferdig takspoiler, faens slit. Så nå blir det lakket straks. Den lille leppa er ferdig, trenger bare litt klarlakk.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal få spruta vingen så fort jeg får rydda boden som vil si rett over helga. måtte stappe alt inni der når håndtverkerne kom. men, regner med at det blir vinge på deg i slutten av neste uke. bare kjøp sicaflex og gjør deg klar :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

skal få spruta vingen så fort jeg får rydda boden som vil si rett over helga. måtte stappe alt inni der når håndtverkerne kom. men, regner med at det blir vinge på deg i slutten av neste uke. bare kjøp sicaflex og gjør deg klar :P

iiiiiiiiiiik, ætte det farli' a?

Husk å sprut den rød, og ikke hvit da ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering: Fikk montert filter. Og det lange røret trengte jeg ikke bruke? Var ikke plass til det noe sted, så da har jeg et svært 3" rør jeg kan bruke til noe annet festlig..:rolleyes:

Isåfall, bilder av hvordan det ble montert:

1.jpg

2.jpg

Skal fikse litt på det, ble bare montert opp provosorisk. Finne på noe i løpet av vintern, tror jeg setter inn vanlige boksen når det blir piss kaldt ute.

MEN! Sugelyden ble dritfet :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med filter, men hvorfor sette på boksen når vinteren kommer? Lett å få søle og dritt inn i boksen med innsug fra frontfanger... er om vinteren det filteret funker best, mye kaldluft rett inn :)

Originally posted by Rage

Var ikke plass til det noe sted, så da har jeg et svært 3" rør jeg kan bruke til noe annet festlig..:rolleyes:

Her skal jeg ikke komme med forslag......:D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Fikk pakka fra USA, komplett kit med filter, rør, klemmer og overganger etc. Kom på utrolige 400 NOK, inkl frakt og forsikring. Kjøpte via eBay, som anbefales, billig ;)

Skal finne litt div mer der til helgen, så får vi håpe at leveringen går like bra som denne gikk.

Bilder:

Luft1.jpg

Luft2.jpg

Syns jeg kjenner igjen de blå kablene inni pcen din :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår