Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

grunninga er lagt på store vingen nå, og den lille er lakkert to strøk. trenger bare klarlakk på den. men, den store må pusses en runde til etter grunninga, noe småstøv og et par punkter som det var dårlig pussa. så det ikke før grunninga var på. Prøve å få fiksa det før jeg tar turen til sveits.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by remster

grunninga er lagt på store vingen nå, og den lille er lakkert to strøk. trenger bare klarlakk på den. men, den store må pusses en runde til etter grunninga, noe småstøv og et par punkter som det var dårlig pussa. så det ikke før grunninga var på. Prøve å få fiksa det før jeg tar turen til sveits.

Superb. Får tyte oppom en dag snart..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken blir det ny runde med deleshopping:

Simring til diffen skal handles inn, samt olje

Olje til motor skal kjøpes inn

2 glidere til hvert av el-vinduene

Foringer til bakstilling

Så blir det service snart, samt lite skifting av div.. Mens bilen er oppe på bukk så blir det sjekking av div under bilen også, kjekt å ha gjort før vintern setter inn.

Ellers så venter jeg på blinklys fra USA, så har jeg også bestilt meg ny frontfanger som kommer i løpet av desember\januar en gang.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi ? Ååååneidu :P

Ja seff, er klemmer til balla, må ha sånt jeg Bjørn, for å få holdt ting oppe. Klemmern inntil låret. Men fra spøk til "alvor":

Var å shoppa bærearmsforing til bakstillinga idag, + at jeg fikk blinklysene fra USA!

Bilder:

1.jpg

2.jpg

Foring.jpg

Kommer sikkert til å bli delte meninger om disse blinkerne, men jeg liker de, og jeg tror de vil bli pene sammen med hovedlyktene mine som er i lik stil. Dessuten synes jeg sort og rødt går bra sammen :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Se der ja! Kjøpte de blinklysa jeg sa du skulle! *klappepåhodettil*

La oss nå få se bilde av de påmontert...eller skal du ha de på pulten som bling-bling candy? =)

Hihi ja. Jeg hadde sikla på dem fra før da :)

Neeh, blir montert på så fort jeg får av øyelokka uten å herpe dem.. De skal nemlig brukes til noe annet. Disse er fra FK faktisk, eller Sonar som produserer for FK.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår