Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Prog_Kick

Hvor kjøpte du dem? Ebay? Hva kom det på med frakt?

Hvilken selger eventuelt?

takk for svar! Gleder meg til å se dem på din bil, har lik,bare sort, så hadde vært greit med sorte blink i lik style som hovedlyktene ;)

Ebay ja :) De kom på hele 226,- inkl. frakt og forsikring. Selger heter "4caroption", hyggelig kar som svarer på mails og sender raskt. Jepp, blir kult å se hvordan det blir! Prøve å få montert de idag, må bare få låne varmepistol av en eller annen, så øyelokka kommer av hele.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg synes det ble tøft! MEN, du MÅ få på tåkelys umiddelbart. Det ville jeg iaf satt som pri 1 nå. Kult at du har kjøpt Diadem pærene også :) Jeg tipper dette blir mye bedre med tåkelys, angeleyes og lakkering helt ned:usa:

Tror det er et helvette å få lagt opp altmulig, evt dritdyrt. Er ikke så lett for meg med den lusne lærelønna :) Skaffer noen komplett kit til meg? Evt uten lysa, da Dr_S har de som jeg kan rappe av han?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår