Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Vi får se. Skal prøve å få sjekket litt til neste uke, har nok å drive med i helgen. Dere som whinet om nye bilder, her kommer dem. Har tatt fra en annen vinkel også, så dere ser hvorfor jeg valgte akkurat disse blinkerne ;)

Siden1.jpg

Siden 2.jpg

Front.jpg

Så slutt å whine nå :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW*Chris

ikke for å være slem ellerno Rage, men syns de blinkerne der var litt rare.. Klarer ikke helt sette fingeren på hva, men det er noe som ikke stemmer.....alacocaina

Jeg er litt enig, selv om jeg er uenig med deg :)

For meg ser det rart ut fordi blinklampen peker i "feil" retning i forhold til hovedlyktene. Alt ser skjevt ut...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Da vil den jo blinke innover mot grill, og det blir jo feil.. Disse er jo like som alle de andre har i chrome osv, bare at disse er sorte. Skjønner ikke hvorfor alle synes disse er så rare da... :confused:

Sikkert bare en vanesak :) La oss få reflektere litt over synet, og la det synke inn... kanskje vi synes det er fantastisk? Akkurat som designet på de nye BMW modellene som kommer i tur og orden.... :) Så lenge du selv synes det er flott, bryr du deg ikke om oss andre... så enkelt er det...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Sikkert bare en vanesak :) La oss få reflektere litt over synet, og la det synke inn... kanskje vi synes det er fantastisk? Akkurat som designet på de nye BMW modellene som kommer i tur og orden.... :) Så lenge du selv synes det er flott, bryr du deg ikke om oss andre... så enkelt er det...

Akkurat det jeg gjør. Men jeg er ikke ute etter å få den "Haha, se på de der!" Etter meg når jeg er ute heller. Derfor må jeg spørre likesinnede om hva de synes. Men nok om den saken.. Idag røyk jeg på noe mer fra USA gitt, så nå er Angel Eyes kit på vei til meg. Skal moddes inn i hovedlyktene :) *Gledeseg*

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår