Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Fikk skiftet øvre strammehjul til reima mi igår, da jeg hadde et dårlig lager i det. En fæl ekkel lyd ble borte nå, så da er man glad :D Fikk ikke tatt noen bilder av selve prosessen, men jeg har bilder av hjulet jeg skiftet. Det er slakt som faen.

Hjul.jpg

Hjul2.jpg

Og siden jeg synes været er så fint idag velger jeg å dele et bilde av utsikten fra kontoret mitt :D

Utsikt.jpg

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, joa. Men jeg bytter bare det som ryker eller kan gå. Fant hvor foringen satt, så jeg har kjøpt feil foringer, men det ordner seg nok... Jeg har fått foringer til bærebru og ikke bærearm :/ Får vel skiftet i løpet av neste uke, sammen med litt annet smått. Er jo bare småtteri, jeg er litt perfeksjonist når det gjelder sånt drit. Bytter det før det går ÅT SKOGEN!

Nå har jeg fått på H&R Coilovers og, smooth. Deilig å kjøre bilen med 85mm senk på vinterstid ja ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk takk Bjørn, sparte du meg for mye jobb :D

Men ble bra det her, er som å kjøre go cart. Sitter konge på veien.

Vi fant også ut at bilen min tydeligvis har kommet orig. med Mtech understell, så jeg har svære stabstag og litt sånt under bilen fra før. Morro.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår