Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jkr

Hvilket type coilovers er det? Er de justerebare både framme og bake? Hvor kjøpte du dem? Hva kostet dem?

Hvilken type er jeg litt usikker på, da jeg ikke har fått TuV papirene fra BMW328cab enda. De er bare justerbare forran, bak blir litt tricky på disse da demper og fjær er adskilt. Jeg gjorde en liten byttedeal med BMW328cab på disse, nypris er rundt 15 laken.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter par dager med kjøring nå, har jeg funnet ut at settet er enda mer gøy. Ble lettere å få kontroll over bilen når jeg er ute å sladder pga stivheten, og sitter mye bedre på veien. Eneste er at bilen blir snøplog til tider, så når det blir for ille må jeg ta ut dekslene som sitter der hvor tåkelysa skal sitte.

Ellers så skal jeg ut å bytte foringene jeg kjøpte, de var feil. De var til bærebru, og ikke bærearm. Eu kontroll i løpet av uka, så er best å ha ting i orden.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Detta blir bra, får vel se forskjellen ordentlig til sommeren når du har fått skrudd det helt ned og litt til:D

konge rått.

Hvem vet. Kanskje jeg gjør det før? ;) Frister å bare prøve.. Trenger nøkkel for å få skrudd den ned da, noen som har, eller vet hvor jeg kan få kjøpt dette uten å bestille?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

http://www.powerzone.no

UTEN å bestille?

Idag har jeg vært på shopping. Kjøpt nylongreier til de elektriske vinduene mine, en simring til girkassa, og foringer til bærearmene. Hadde kjøpt til bærebrua sistgang..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

men,? hvordan gikk det med eu kontrollen i dag? we demand to know.

Håndbrekk tar ujevt (tar meg 5 min å fikse)

Nærlys er feil justert (Kompis på bmw fikser)

Høy CO ?!?!?!

DYRT :(

...hvis jeg ikke finner på noe lurt. Tips?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

når det gjelder co må du nok spørre bmw kara selv. sånt har jeg lite peil på. men, ikke noe på foringene som var fucka? helt utrolig. ehe.

Hehehe. Sant det. Han sa han hadde dratt i bærearmene, og banka på det men det var så stivt og fint sa han. Samme sa han om demperne\fjærene :D "Har du papirer på dette senkesettet ditt da?" -Jada, det har jeg. Skal få det godkjent snart. "Ja, det virket veldig bra merket, og kjempestivt og fint!" :)

Skal prøve noe før jeg evt skifter cat. Da blir det racecat isåfall...

Lite bilde av hva jeg kjøpte igår:

Div.jpg

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår