Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Fikk nå en mail fra selger angående angel eyes, og han har klart å sende til riktig adresse, men til feil postnummer, så hele driten har gått i retur. Forbanna herk, at de ikke bare kan prøve å kontakte meg da... Får håpe jeg får de snart... iaf til utpå nyåret, da jeg skal modde de inn, skifte ramme på ene hovedlykta (knekt feste), og montere på M front jeg har fått tak i :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rage

Fikk nå en mail fra selger angående angel eyes, og han har klart å sende til riktig adresse, men til feil postnummer, så hele driten har gått i retur. Forbanna herk, at de ikke bare kan prøve å kontakte meg da... Får håpe jeg får de snart... iaf til utpå nyåret, da jeg skal modde de inn, skifte ramme på ene hovedlykta (knekt feste), og montere på M front jeg har fått tak i :)

Hvor har du bestilt angel eyesene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

På tide med en oppdatering:

Fikk endelig Angeleyes igår, etter mye om og men, da selger klarte å sende 2 sett til feil adresse osv..

Fikk også montert igår, noe jeg ble knall fornøyd med!

Pakke.jpg

Manual:

Manual.jpg

Først tar du ut blinklyset, så løsner du lykta i 4 skruer, og kobler fra strøm og slikt. Da har du ei lykt, omtrent sånn:

Lykt.jpg

Så fjerner du klips som holder lykta sammen:

Klips.jpg

Så tar du ut ett og ett glass, og hiver inn en og en ring, og da blir det seende omtrent slik ut:

Inn.jpg

Ta ut parklyspæra, og tre igjennom strømmen til ringene. Stjel så strøm fra ledningene som går til parklyset!

Så går du ut og fester den ene lykta, for prøvemontering, er du heldig ser det omtrent slik ut:

Venstre.jpg

Samme prosedyren på høyresiden:

Hoyre.jpg

Og sånn så bilen ut idag morges, utenfor jobb:

Ferdig.jpg

Hoyre2.jpg

Og dette til den nette sum av 200kr, så har jeg også angeleyes. Tok meg ca 2 timer med knoting for å få det til, er egentlig ganske enkelt. Og da beholdt jeg lyktene jeg ville ha, uten å måtte bruke en halv lønning på nye lykter! (Suger med dårlig lærelønn)

De ser veldig blå ut, men det er bildet som lurer: De er egenetlig hvite.

Anbefaler flere å gjøre dette, hvis de liker å mekke litt selv :)

God jul!

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg er dødsfornøyd selv. De synes bra nok i dagslys, selv med hovedlyktene på.

Mostandene ligger omtrent i enden av ledningene du kobler til + og - , de finner nok et egnet sted til å ha den. Er sånn liten sak. Jeg fjernet parklys pæra også, og tok holdern ut av hullet den vanligvis sitter.

Kjøpte de av en som kaller seg "bimmerplus" på ebay. Sjekket om han hadde flere set istad, noe han ikke hadde. Mulig du kan sende en melding til han, og høre. Si du så "Rage-A" sine, som er meg :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mavoma

Kjempe tøft, kjøpte noen til 500kr, de lyser bra om natten men ikke om dagen :S du har ikke kunne lagt ut ett bilde av bilen med lysene på i dagslys?

Skal få gjort det. Men ikke akkurat nå. Kommet hjem fra juleshopping, og synker ned i godstolen.. aaaaah :D

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår