Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

Originally posted by mavoma

hehe... ble ferdig i dag jeg også. Monterte du ringene innenfor de 2 glassene i lykta?

 

Jepp. Titt på manualen, og på bildene så ser du det :) Må jo det, hvis ikke blir det bare tull med lyset da det vil gå i linsa.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 2maz

Ser veldig bra ut, men kan du på noen måte se at det er ettermontert... tenker da på ledninger og slikt. Har du egen bryter på det?, slik at du kan ha bare vanlig parklys hvis ønskelig og...

200kr va jo nissebillig

 

For all del. Så lenge jeg er fornøyd, så spiller vel det liten rolle? Ledninger som synes, skal skjules i løpet av vintern. Når ting kommer på 200 spenn, synes jeg det bare er morsomt å mekke litt, og når resultatet blir så bra er det ingenting å klage på! :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du de ringene ((BMW E36 CCFL Angel Eye Kit DDE 6000K Daytime Visible)) eller BMW E36 Angel Eye Kit DDE ** Bright White LED 15Kmcd***

 

De siste er dobbelt så dyre å skal gi ifra seg ett sterkere lys sier han. Du må få tatt noen bilder i dagslys snart :D

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

Utrolig fett med angeleyes Andreas!

Må bare skaffe deg grøftelys nå så blir det ennå bedre :)

Svippe innom i dag hvis han som skal ha bilen faktisk dukker opp for en gangs skyld.

 

 

Du får gjøre det. Grøftelys er på vei.. tror jeg. Vi får se på nyåret, en del oppdateringer vil komme da. Skal skifte litt smått snart og, siste strammehjulet, og termostaten min. Faen at jeg ikke tok den når jeg skiftet vannpumpe, hvorfor var det ingen som fortalte meg at jeg skulle skifte den da? :rolleyes:

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

 

 

Skal skifte litt smått snart og, siste strammehjulet, og termostaten min. Faen at jeg ikke tok den når jeg skiftet vannpumpe, hvorfor var det ingen som fortalte meg at jeg skulle skifte den da? :rolleyes:

 

er lett å bytte termostat da... av med vifta og termostathuset og bytte termostat=) er gjort på 30min...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

 

er lett å bytte termostat da... av med vifta og termostathuset og bytte termostat=) er gjort på 30min...

 

Bare skru løst viftebladet? Eller? Har funnet en guide, men i følge de må jeg av med reim, den saken til vifta som er festa på vannpumpe osv osv osv...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Scampi

Jeg måtte bytte termostathus et par ganger, fordi jeg knakk den nye, men bare tok den nye termostaten over i det gamle huset ;)

 

På min tok jeg bort plastdekselet rundt vifta, og fjernet vifta med fire umbraco-skruer.

Så er det fritt frem ;)

 

Okay. Jeg har skifta vannpumpe, så jeg vet hvordan ting er der. Det er _TRANGT_ og jævli.

Har problemer med at bilen blir fort varm når jeg står stille på tomgang, etter å ha kjørt litt friskt, eller kjørt en stund. (time eller to). Skjer kun da.. Går fint hvis jeg kjører igjen, så den får kjøling. Så jeg tror det er termostat..? Noen som har innspill?

 

Uansett, tok et par bilder igår, i måneskinn og greier. Såklart ble bildene som viste månelyset på bakken skurrete som faen ?¤=/?¤&=

 

AE1.jpg

AE2.jpg

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Scampi

Vil vel tro at det er termostaten som ikke åpner, uten at jeg skal si meg skråsikker på den teorien...

 

Litt offtopic:

 

åssen kamera bruker du?

 

Får satse på det. Jeg bruker et Canon IXUS V3 3.2MP nå. Drittcam! ALTFOR tregt til å ta bildene, 50% av bildene blir jo skurrete. Har skrudd av lang lukkertid, alikevel bruker det ca 2sekunder før det tar bilde..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår