Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Originally posted by Vipe

Hehe, ja det er herlig. Gratis rus affal.. :o

Blir bra med litt nytt "snacks" til tralla, bare husk å feste blinklyset denne gangen :p

Satser på at jeg får det meste i løpet av denne uken. Må ha nye fester til blinklyset, så jeg må se ann hva jeg gjør...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bmw-bergen

Er det billigere å bestille de flaskene du har i bakgrunnen, over nettet? :)

Kanskje, hvis du er heldig ;)

Fikk siste 2 pakkene igår, pedalsett og eyelids. Får se om jeg beholder øyelokkene, eller om jeg selger de videre.

Ting.jpg

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jorgen

Pedalene var fete. Fulgte alt av monteringsdeler med?

Spør du meg så selger du disse øyelokkene dine, bilen din ser jo fet ut nok som det er fra før. :)

Hehe, vi får se. Skal se åssen det ble med angeleyes og de på :)

Fulgte med en handlepose med skruer til pedalene ja, så alt er med. Får se når jeg orker å montere de, er visst noe borring og horing som må til.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lite med oppdateringer om dagen.. Har ikke gjort så mye heller, jeg er mektig imponert over at bilen ikke har kødda noe spesielt siste 3 ukene :) Helt utrolig. Blir vel litt oppdateringer når neste lønning kommer tenker jeg, har litt andre prioriteringer om dagen ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Lite med oppdateringer om dagen.. Har ikke gjort så mye heller, jeg er mektig imponert over at bilen ikke har kødda noe spesielt siste 3 ukene :) Helt utrolig. Blir vel litt oppdateringer når neste lønning kommer tenker jeg, har litt andre prioriteringer om dagen ;)

Hva prioriterer du sier du?

Får du montert pedalene? Eller må jeg gjøre det først? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prioriterer du sier du?

Får du montert pedalene? Eller må jeg gjøre det først? ;)

Har da ikke du noe med.

Kom gjerne å gjør det. Jeg er lat. Skal kanskje mekke litt denne uken, skifte de glidestykkene i dørene osv. Skifte en vannslange. Vi får se :P

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da ikke du noe med.

Kom gjerne å gjør det. Jeg er lat. Skal kanskje mekke litt denne uken, skifte de glidestykkene i dørene osv. Skifte en vannslange. Vi får se :P

Haha, selvsagt har jeg noe med det.. :)

Jeg har mine egne pedaler, men tenkte å vente til du gjorde det.. Så jeg slipper å bane vei :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selvsagt har jeg noe med det.. :)

Jeg har mine egne pedaler, men tenkte å vente til du gjorde det.. Så jeg slipper å bane vei :)

Naaaah. Har du vel ikke!

Tenkte jeg skulle få Bjørn til å gjøre det, siden han er dreven. Han har jo samme som du har.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skifte gliderne i el. vinduene mine på mandag, uten spesielt hell. Får prøve igjen litt senere, merker de er litt slitne. Det ene vinduet får jeg kun ned når det er masse minusgrader ute og, skjønner ikke det. Forresten, noen som har sorte dørtrekk til salgs? :D

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så ble det litt skruing igår. Prøvde å skifte gliderne i vinduene, IGJEN, har funnet ut hvordan man gjør det, men de vil faen meg ikke på plass. Med en gang jeg får på låseklipsen, og kjører vinduet opp og ned, så spretter armen ut. Så jeg får finne på noe lurt senere. Fikk i alle fall lagt opp litt mer stereokabler og begynt å montere pedalene jeg kjøpte for en stund siden. Tror jeg har funnet grunnen til at det ene vinduet heller ikke vil ned, litt mer feilsøking skal gjøres her. Fikk også besøk av BMW328-Cab her på forumet, og det ble som vanlig en useriøs mekkedag :P

Litt bilder:

Her skrur vi i helgene:

Hall.jpg

Av med gamle pedaler:

Pedal2.jpg

Sånn ble de nye. Tar den siste når jeg får skikkelig borr.

Pedal.jpg

BØ!

Forran.jpg

Nye og gamle klips:

Klips.jpg

Bjørn på besøk:

Bjorn.jpg

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår