Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, fått på pedalene. nå mangler du nesten bare den girspak "hetta/posen" i M farger så blir det bra. hvor er det dere mekker hen a? Eyecandy racing sine "lokaler"?

Har 2 etasjer og noen hundre kvm tilgjenglig i parkeringshuset 2 etg under jobben min :) Ligger under bakken, oppvarmet og kos. Er 230v uttak, samt lys all over.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra garasjen nå, stod en times tid og fiklet litt med noe stereo greier, klarte såklart å glemme cammet.. Skal begynne å gjøre litt større ting nå, få ting som jeg vil det, så planlegging starter imorgen. Synes bilen har for lite personlig preg rett og slett... Så jeg får gå litt amokk på ebay, så ser man hva man finner.

Nattinatt.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra garasjen nå, stod en times tid og fiklet litt med noe stereo greier, klarte såklart å glemme cammet.. Skal begynne å gjøre litt større ting nå, få ting som jeg vil det, så planlegging starter imorgen. Synes bilen har for lite personlig preg rett og slett... Så jeg får gå litt amokk på ebay, så ser man hva man finner.

Nattinatt.

Hva med å lakke helt ned, sette inn grøftelys etc. Ev. bytte fangere? :)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lakke helt ned, sette inn grøftelys etc. Ev. bytte fangere? :)

Nå prøver jeg å være litt hemmelighetsfull her da, var faktisk å sjekket pris på grøftelys sett igår, og det kom på ca 800 inkl. 15% rabatt på bryter i coupe, alle ledninger og releét, så da må jeg har lysene og holdere i tillegg. Lakking og fangere kommer... Prioriterer bare ikke det ytre enda, nå blir det mye lyd og eksteriør fremover, så får vi se hva som dukker opp ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på motorsenteret igår, fikk ikke gjort så mye, men litt ble det. Vasket motor litt, fikset litt mer på stereokabler og slikt, gikk over skruer i motorrommet. På vei bort dit fikk jeg bensinsprut igjen, så jeg måtte stå ute i -15 og skru på bensinslanger.. Herlig. Jævla klemme som hadde hoppet av igjen.

Også fått ny lambdasonde, så jeg håper jeg blir kvitt litt ujevn gange på tomgang og litt sånt smådrit.

Litt bilder (som vanlig..)

Lambda:

Lambda.jpg

Verktøysettet mitt :D

Verk.jpg

Nyvasket motor:

Motor.jpg

Rakriste som leker deilig:

Rakriste.jpg

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit kjerre! Og najs verktøysett! :) E36 320i coupe er drømmen :)

Takk for det :)

Fått mekke-fikse-skru dilla igjen nå, prøve å få tatt en del fremover (Vet jeg har sagt det før..)

Du får følge med her, kanskje det kommer noe spennende snart.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår