Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Heisann... Hva heter han du kjøpte skivene av? har sett litt på e bay å det ser jo låvende ut men noen av skivene er jo kopier?

Disse handlet jeg ikke på ebay.. Disse kjøpte jeg av en kar i Sverige, hvor jeg fant en annonse på nett bare. Dette er ekte vare, står tilogmed stemplet inn i skiva nr og navn osv :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice. Gjør det. Er litt spent på om jeg har det lagt opp allerede. Er din importert? Min er det, og har ikke tåkelys som sagt.

Ja min ble importert i 96 og hadde heller ikke grøftelys...

Så det er jo ikke umulig at du har det lagt opp, mulig de bare er mer skjulte enn mine.... :)

BMW 325I E36 1991 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at gutta på BMW-klubben anbefaler Ferodo-klosser til Bremboskiver, men det er jo først og fremst til banebruk. Har hørt mye rart om Greenstuff, uten at jeg har prøvd det. Men har du planer om å bruke bilen på bane? Hvis ikke du skal dét, er det vel overkill med noe annet enn originale klosser?

Forresten, hvor kjøpte du og hva betalte du fra lambdasonden? Passer den rett i kontakten fra ledningsnettet?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme Bremser.. Skal kjøpe jeg også etterhvert.. Lurer også på klosser, blir ikke mye banekjøring, så jeg tenker på klosser som ikke støver så djævelsk.. Det hadde vært det beste for meg..

Hva betalte du for dette da? Tenkte bare å kjøpe front skiver, men blir nok bak også, det frister hvertfall.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at gutta på BMW-klubben anbefaler Ferodo-klosser til Bremboskiver, men det er jo først og fremst til banebruk. Har hørt mye rart om Greenstuff, uten at jeg har prøvd det. Men har du planer om å bruke bilen på bane? Hvis ikke du skal dét, er det vel overkill med noe annet enn originale klosser?

Forresten, hvor kjøpte du og hva betalte du fra lambdasonden? Passer den rett i kontakten fra ledningsnettet?

Okai. Takk for tipset. Jeg funderer litt mellom brembo klosser, greenstuff og noe som heter Pagid Axxis. Blir først og fremst til gatebruk.

Lambden bytta jeg til meg med en på forumet her, vet ikke om den passer rett i. Jeg må nok lodde og litt sånt.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så streng du er da Dr_S:(

Jeg beklager, det var ikke meningen å ødelegge posten til Rage. Bilen er nå borte. Men det er virkelig fett å sitte å lese utviklingen om bilen hans. Holder meg nesten daglig oppdatert på denne siden.

Kult å høre at du følger med :) Setter pris på at noen gjør det, hihi.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår