Rage Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Du skal ikke lære far din å pule!Hold kjeft :fingers: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :knob: :fingers: x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 De e i metall er svært mye lettere å montere enn de andre.. Men, du må være obs på at det er veldig dårlig lim på de i metall, jeg brukte locktite på dem, og de sitter som faen.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 På tide med en oppdatering. På tirsdag var jeg på motorklubben og skulle skifte lambda, eller i alle fall se om jeg fikk skiftet den. Kasta bilen opp på bukk, heisa den opp og tok av kontakten til lambdaen. Det viste seg at den ene av fire ledninger hadde røket! angry Så da var det å lappe dette sammen igjen, og skru den på plass. Så nå viser det seg at jeg ikke trenger å skifte lambdaen jeg har alikevel! Bilen funker fint, jager ikke på tomgang og alt er som det skal. Var også hos |Turbo her på forumet igår, og monterte shortshiftkitet mitt, luftet clutch og skiftet olje på girkassa. Så nå har jeg ultrakort vandring mellom girene. Skremmende morro egentlig :) Kjempetight og fint. Og her har vi |Turbo som koser seg under bilen: Skakk kule? Nei, det har vi iiiiiiiiiiikke sett :D Orker ikke skrive så mye rundt bildene, tror de taler for seg selv. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Stilig med short-shift :) Ble det tyngere å gire med dette? Har lest at folk lager lodd rundt girstanga for at det skal bli lettere å skifte gir. Den lambda'en din, er den ny? (selge?) :) 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Stilig med short-shift :)Ble det tyngere å gire med dette? Har lest at folk lager lodd rundt girstanga for at det skal bli lettere å skifte gir. Den lambda'en din, er den ny? (selge?) :) Tyngre? Ble noe tyngre, da alt er så stivt og tight. Var slarkete de foringene osv som satt der, så dette ble jo himmel i forhold. Den er litt tung å få ut av revers bl.a, men dette skal jeg fikse på søndagen regner jeg med. Må bende litt på stanga, slik at den ikke tar borti mellomakselbalanseleddet (langtord, puh) Lambdaen er lite brukt, og funker som ny. Vet ikke om jeg selger enda, vi får se :) Si ifra hvis du blir desp og trenger den. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 nåja, få litt kred her da :P jeg som lappa sammen ledningene til lambdaen :P Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 nåja, få litt kred her da :P jeg som lappa sammen ledningene til lambdaen :P Jada kjære, var du som var så flink og lappe så :) Bjom bjom. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du er akkurat som en viss annen her inne jo, Rage. Står bare å tar bilder...hehehe :D Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du er akkurat som en viss annen her inne jo, Rage. Står bare å tar bilder...hehehe :D Nå får du faen meg klappe igjen, er sjeldent jeg lar andre skru på bilen min :fuckme2: x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du er akkurat som en viss annen her inne jo, Rage. Står bare å tar bilder...hehehe :D noen spesiell du hinter til? _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 noen spesiell du hinter til? Regner med at han snakker om Jonte :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du er akkurat som en viss annen her inne jo, Rage. Står bare å tar bilder...hehehe :D Det er bra å ha folk som kan hjelpe seg, og komme med innspill osv.. Ser ut som du skulle hatt noen til å hjelpe deg, for det skjer ikke mye med din bil akkurat ;) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hehe. Slutt å hakke på hverandre nå da barn. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre videre? Untatt det åpenlyse? :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hehe. Slutt å hakke på hverandre nå da barn.Noen som har tips til hva jeg kan gjøre videre? Untatt det åpenlyse? :P Hva er det åpenlyse? :P Har du mekka noen liste over mods? Da er det lettere å se hva som "mangler" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hva er det åpenlyse? :P Har du mekka noen liste over mods? Da er det lettere å se hva som "mangler" =) Får vel lage liste snart.. Hehe. Har gjort litt med bilen nå synes jeg. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg