Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lakk bakfangern din! (og kanalene?)

*bærsjepå*

Jada, det kommer. Har funnet meg lakkerer nå, så jeg vurderer om jeg skal lakke hele bilen, eller kun det åpenlyse + div styling. Vi får se.

Var og fikk fikset meg nye matter igår, sammen med BMW-328 (Bjørn) og jorgen, skulle kjøpt noe mer, men jeg ikke hadde med mere cash.. Skal handle sorte interiør deler nå fremover, i førsteomgang nye dørtrekk forran og bak, samt bakseter og hattehylle.. Så skal jeg snuse litt etter forstoler (Vader? Sportskinn? Vanlig sport i stoff?)

100,- for 4 matter som stammer fra en 2000 mod Coupé er vel ikke dårlig. De passet mye bedre også enn de jeg hadde, og gav interiøret et litt friskere look. Skal opp igjen der jeg var og kikke litt mer til uken med Bjørn.

Matter.jpg

I posten venter også nye chromeringer, da jeg ville ha en annen type enn de jeg hadde fra før, samt at det kommer en ny vifteclutch til meg ( Takk Vipe :) ) da min kakler på siste værset.

Inspection II venter neste torsdag, med bytte av diff olje, motor, servo, plugger, justering av hjulvinkler \ camber \ caster osv bak, samt litt annet. (Kjekt å ha kompis som jobber på BMW ;) )

Bremseklosser blir snart bestilt, lurer litt enda på hva jeg skal ta. Blir vel Pagid eller Green.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig bra Rage, artig når folk legger arbeid i bilen.

Har du noen ting til bilen som du skal selge?

Takk for det :) Fått på sommerhjul nå også, skal ta noen bilder litt senere.. ENDA lavere :D

Send meg en pm med hva du trenger, skal jeg se hva jeg kan skaffe til deg :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la særdeles stor begrunnelse i det svaret. La ekstra vekt på fordypning i besvarelsen slik at det ikke skulle oppstå noe form for misforståelser eller komplikasjoner etc. Jeg brukte også god tid på besvarelsen da jeg igangsatt min store kreative del av hjernen. :knob: hihi

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår