Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe såg no bra ut på avstand, men siste bilde av dr.s såg ikke helt bra ut=)

Skal prøv å få min også lakkert ned snart også.

Dette er under arbeidet. Det grå er lagt over for "beskyttelse" fra bmw, så hvis du fjerner det, har du lakk under. Vips, penger spart. Tok meg 20min på den ene kanalen, med litt polerduk med litt tynner på. Så rett opp og vaske det av etterpå, polering skjer idag. Jeg er fornøyd i alle fall, det som betyr noe :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik på alle E36er? Stilig i såfall, aldri hørt det før, tenkte man måtte betale ekstra for å få de lakkerte fra fabrikk.

Er nok det om du ikke har lakkert ned tror jeg.. skal ta det i kveld kanskje om arbeidslysten tar overhånd.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå.

Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst.

Men foretrekker å lakke over den grå fargen.

Du foretrekker å dra penger ned i dass, det vet vi jo fra før.

Når de skal pusse ned kanalene for å grunne, så vil de jo se fargen uansett, tror du virkelig så mange av de lakker da? :rolleyes:

Prog_kick: Jeg skal sjekke når jeg får innstalert grøftelys, så kommer jeg tilbake til deg.

Elgen-: Jepp, rubb vekk alt med tynner, dra rett ned i vaskehallen med svamp og såpe, spyl av. Så skal jeg ta på et lag med klarlakk, så vokse og polere.

Igår tok jeg andre kanalen, og det ble også perfect. Imorgen blir koppene lakket.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår