Jonte Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå.Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst. Men foretrekker å lakke over den grå fargen. Liker du å kaste penger ut av vinduet? Dette er jo genialt.. At man bare polerer bort et beskyttelseslag, for så å få fram orginalfargen.. Og om du skal lakkere over det grå? Hva skjer? Du pusser ned området du skal lakkere, og dermed fjerner du jo det gråe laget og orginallakken for så å sette på grunner og lakkere over? Hva er poenget med det? Dette blei veldig bra Rage, det gjør sinnsykt mye.. Tilogmed dama sa at hun syntes bilen din var fin utenom de gråe 'der nede' :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Au...stygg kantkjøring... :( Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Liker du å kaste penger ut av vinduet? Dette er jo genialt.. At man bare polerer bort et beskyttelseslag, for så å få fram orginalfargen.. Og om du skal lakkere over det grå? Hva skjer? Du pusser ned området du skal lakkere, og dermed fjerner du jo det gråe laget og orginallakken for så å sette på grunner og lakkere over? Hva er poenget med det? Dette blei veldig bra Rage, det gjør sinnsykt mye.. Tilogmed dama sa at hun syntes bilen din var fin utenom de gråe 'der nede' :) Hehe, så søtt :) Blir voksing og polering i helgen, så dette ser mere velgjort ut :) Kanskje jeg finner på noe sprell med bilen i helgen, skal se ann litt hva man får til. Venter jo på et lass med deler fra usa og hong-kong :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Au...stygg kantkjøring... :( Er litt småskrammer på felgene, de er ikke helt 100%.. Forrige eier kan ikke kjøre bil.. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hahaha ja, så knallbra. Skulle gitt de småbarna som herja så jævli rundt oss en liten tynnerklut og notin Løpe rundt etter irriterende småbarn med tynnerklut og lakk på henda. Kan da umulig være ulovlig? 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hmm hvis det er sant det dere sier, bør man ikke få lakt noe oppå lakken når du har pusset bort det går'e? :rolleyes: 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Fjerne lakken med tynner Vasker hardt vekk tynneren Rubber Vasker hardt vekk det som kan være igjen av rubbingmiddel Klarlakk Polerer 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå.Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst. Men foretrekker å lakke over den grå fargen. Grunnen til at de er lakkert grå er nok pga steinsprut, men hva skjer når du lakkerer over? Jo, steinsprut.. :P så er ett fett om man tar den gamle lakken som har vært beskyttet siden bilen var ny, eller slenger på ny lakk og hiver samtidig ut noen kroner av vinduet til andre prosjekter. 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Da får man vell prøve dette da :rolleyes: Gjort nå med bilen i det siste Rage? 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ser bedre ut dette nå Andreas! :) | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har ikke nett hjemme om dagen, da ISP'en vår var asshole osv. Derfor jeg ikke har oppdatert noe her på noen dager, men mye har blitt gjort i helgen! Jeg og jorgen har fått fikset litt lakk på plastkoppene til jekkehullene i kanalene: Fått nye chrome ringer som skal inn i dashen: Skiftet vifteclutchen, trangt og fint :P Tatt noen bilder jeg mener ble jævli bra :) Også funnet et knall sted å ta bilder på Lørenskog: Var også på en liten svipptur til ******** på fredag, sammen med BMW-328 (Bjørn): Got lights? Meg og Elgen- (Som i lengre tid har mobba meg i mangel på grøftelys) Ellers har jeg fått tilbud på nytt interiør, som jeg SKAL ha. Sier ingenting før det evt sitter i bilen. Har også noen andre skumle planer som såvidt noen vet om, som jeg begynner å sanke inn denne uken. Stay tuned ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Knall dette rage! Begynner å ta form nå :) Grøftelys skal du ha, men blinkers? ;p hihi 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Nice:) Ble LENGE på fredagen jah.. Mekke til 06 på lørdagsmorran var kos.. :titties: Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Knall dette rage! Begynner å ta form nå :)Grøftelys skal du ha, men blinkers? ;p hihi Kommer denne uken :) Får noen andre deler denne uken også, men jeg husker ikke helt hva jeg bestilte, haha :rolleyes: Bjørn: Var kos ja, var litt slakt denne helgen, men våken igjen nå :) Holdt på å sovne når jeg lå i 160 på vei hjem derfra osv :( x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Mykje arbeid å montere grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg