Flasher Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 EDIT Mente selvfølgelig att jeg hadde lagt dem på høyresiden Trøtt jeg.. hehe "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hvilke lister tenker du på? De som går langs døra innvending? Den skyver du framover og drar av. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er ikke så lett å skyve de fremover.. i allefall min erfaring, men ja, det er spor der, så de er beregnet på det :) "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 press ned, skyv fram..har værtfall aldri hatt no prob med det:) Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Takk for tipset :) Prøvde mye rart igår, men er redd for å herpe noe! x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Stemmer veldig godt som 328 sier. Men du må huske å ta vekk dekslet til høytaleren som sitter foran lista. Ellers får du ikke dytta lista fremover. Ta også ut baksete og ta løs lista i bakant. Når dette er gjort der det bare å dytte ned å skyvefremover. Kan ofte være en fordel å hjelpe lista fremover med et velegnet verktøy Når du legger kablene er det viktig å dytte dem langt ned i teppet, så du ikke får prbolemer med å legge lista på igjenn. :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Supert. Da vet jeg åssen det gjøres. Jeg og remster skal legge opp phono og remote kable idag, så får vi se åssen det går. Takker for alle svar! x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Grattis med bil Andreas! :D Kommer innom en tur etterpå og tar en titt jeg ;) 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Får vel si atter en gang gratulerer med den feteste bilen en ungdom kan tenke seg :D mvh oddis @ mp.com :cool: Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 samme fra min side.. hilsen saft-fantomet fra mp.com ;) 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Takker for det :) Har lagt opp litt kabler idag, til stereo. Fant ut at det også satt Pioneer frontsett og Pioneer delefilter der. Wehow. Jeg og remster støtte også på litt problemer, forklarer imorgen. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Joda, fikk som sagt litt problemer. Plutselig funka ikke vindushevern på venstresiden, og abs lampa blinka når jeg trykka på knappen for å heve\senke vinduet. Vet ikke hva jeg gjorde, men når vi lukka døra, så funka det plutselig. Og siden ikke vært noe problem. Noen som har noen idé til hva det kan ha vært? La jo bare opp phono og remote... Idag fikk jeg shoppa inn resten til anlegget foreløpig, strømkabel, sikringer, sikringsholder, og div kabelsko. Så da blir det kobling og tuning snart. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Hvor la du strømkabelen fra batteriet fra motorrommet til kupeen? Har kikket litt og finner ingen plass jeg kan legge den inn i kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 batteriet sitter i bagasjen på denne bilen. så kablene trengte vi ikke trekke langt. Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Hmm en til grunn for at jeg skulle heller ha kjøpt en 320 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg