Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra cab ja...visste jeg hadde sett det et sted.Genial måte å stive opp på for en billig penge.

Vet. Det er helt genialt. Jeg kjøpte det bare for å prøve, leste at gutta på http://www.dtmpower.net brukte det.. Dado bl.a, så da handlet man. Bestilte bolter på bmw, og skrudde det på. Forskjellen er veeldig merkbar :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort litt småtteri i det siste... Ikke alt jeg viser frem akkurat, da noe er hemmelig ;)

Skiftet bresmer bak igår, det gjorde seg. Alt satt som et helvette, og jeg brukte 1000 år, men ellers var det ok. For dere bildefantomer:

Lampe.jpg

Av.jpg

NG.jpg

Mot.jpg

Meg.jpg

Ferdig.jpg

Dere ser meg på banen på Lørdag, ta bilder !! :D

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var bilen testet ut på banen, og det var helt rått. Klokket beste rundetid til 1:20, da med defekt 2. gir og passasjer, så jeg er absolutt fornøyd. Skulle hatt mere krutt! Bilen holdt faktisk også, eneste jeg klarte å herpe var en foring på toppen av dempern på venstresiden forran. (Var litt dårlig fra før) :)

Noen som så bilen min eller meg utpå?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår