Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke luftekanaler til bremsene. Har da org. fanger...

Og dritt-lort-støv: Hva tror du at filteret er til? jeg har fremdeles ikke hatt problemer med vann heller... Ligger rimelig beskyttet bak tåkelyset.

 

Og rør fra filter og opp vil jo akkurat det samme som å ha filteret der nede. Tenk litt :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge filteret opp i motorrommet igjen, men først gjennom en intercooler og en slags sneglehusliknende konstruksjon i motorrommet? ;) 1 bar i en kompsenka B20 burde vel yte 250-300hk med riktig styring/map.

 

Har du sperre på bilen din?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo et filter man lett kan rense og få fint som bare det igjen. skjønner ikke helt problemstillingen folk drar frem her. ja, det får mere shit og lort på seg. men vil yte bedre da det drar mye kaldere luft. får vel uansett ikke en perfekt løsning uten å gjøre større ombygginger. og det resulterer ofte i stygge løsninger.

 

Nei, Andreas. la det være som det er nå. ser og høres tøfft ut :D sånn det skal være. får du heller rense filteret litt oftere.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge filteret opp i motorrommet igjen, men først gjennom en intercooler og en slags sneglehusliknende konstruksjon i motorrommet? ;) 1 bar i en kompsenka B20 burde vel yte 250-300hk med riktig styring/map.

 

Har du sperre på bilen din?

 

 

Det hadde veldig vært noe. Og tro meg, jeg har lekt med tanken flere ganger. Har 2 oppsett for turbokonvertering her, et økonomi og et litt dyrere. Meeen, vi får se hva som skjer. Har brems ja.. ikke sperre ;)

 

 

Bjerke Motorsport: Jeg har da aldri sagt jeg driver med motorsport. Men filteret blir like fullt av dritt uansett hvordan løsning man har. Jeg brukte rør fra grillen og inn på org boks = masse dritt, samme med kon-filter og rør, masse dritt. Spiller forsåvidt ingen rolle, det må vaskes uansett.

 

remster: Jep. Er trossalt livstidsgaranti på filterne fra K&N så :) Folk snur seg når jeg kommer, så hvorfor fjerne? :P

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du hadde tatt ut tåkelyktene pga filteret, men da skjønner jeg at det iaf ikke får direkte vannsprut på seg gjennom det hullet til lykten.

Poenget mitt var helt simpelt at et filter plassert så nært bakken, ville fortere dra inn skitt enn et som står plassert under panseret. Eller er du fremdeles uenig? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du hadde tatt ut tåkelyktene pga filteret, men da skjønner jeg at det iaf ikke får direkte vannsprut på seg gjennom det hullet til lykten.

Poenget mitt var helt simpelt at et filter plassert så nært bakken, ville fortere dra inn skitt enn et som står plassert under panseret. Eller er du fremdeles uenig? =)

 

Joda forsåvidt.. Men les hva jeg skriver, så kan du også si at du er enig :P

Same shitt, different cow.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårnstiver forran kom idag!

FK sitt. Faktisk overraskende bra, perfekt passform, og det er justerbart.

Om det ble noe forskjell? Tja.. Sikkert innbilninger, men jeg synes at det ble litt bedre over hull og dumper av en eller annen grunn. Den holder jo ting på plass :)

 

Tarn.jpg

Tarn2.jpg

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår