Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by sibba

Hvor la du strømkabelen fra batteriet fra motorrommet til kupeen? Har kikket litt og finner ingen plass jeg kan legge den inn i kupeen

Regner med at det er 4 sylindra du har....

I torpedoveggen på bmw er det flere gjennomganger....se etter svarte gummi "lokk" som er festet i torpedoveggen. Disse kan du trekke igjennom hull i midten

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

Rage:

hvor har du kjøpt OMP skulderputene?

pris?

mvh

han kjøpte de på Bugrun. altså et VW treff. hehehe. eid :P

jeg syns personlig at de ikke er noe fine. men det er jo en smak sak. syns bare skriften er alt for stor. og gul skrift passer dårlig i forhold til fargen på bilen hans.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

hehe digga de jeg :)

er så lei av alle skulderputene med så liten skrift at man må myse eller gjette for og skjønne noe..

du vet vel ikke hvor mye han gav for de?

husker ikke helt jeg. 200 eller noe sånt for en pakke med 2 i. litt usikker.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører så pent så. Har ingen som helst planer å miste den, da jeg kommer til å bli avhengig av den med tanke på jobb etc videre. Bilen fungerer også utmerket, har jeg funnet ut idag. Det virker også som den er senka, noe jeg må undersøke nærmere.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått testa bilen en del, og er veldig fornøyd med hvordan den går og sitter på. Eneste er at rompa slepper litt lett til tider ;) Skal prøve å få kommet meg på meet imorgen, så da er det bare å komme bort å hilse :) Har også fått inn forsterker og basser, og det funker som smurt. Eneste er den #?=¤"&? lista på førersiden som ikke vil på skikkelig!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår