Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen din har blitt driiitfin nå Andreas! :) Props for det! m'm Må snart møtes igjen for å skravle litt da, hehe..og så må jeg jo studere bilen din på nytt :)

Takk for det!

Bare å si ifra når vi skal møtes det.. du har nr mitt =)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bilen blir nå lagt ut for salg meget snart, så hvis noen her inne kunne vært interessert i en 320i som er i 100% strøken teknisk stand, med komplett stereo, gromt understell, interiør og eksteriør - Send meg en PM, så skal jeg oversende info og lister med ting som er gjort :)

Hva som kommer neste ut er vanskelig å si. Mange biler jeg har vurdert, så vi får se. Skal bruke resten av høsten til å titte litt :)

Andreas ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da ikke selge den da...

fysj...

Mvh Fredrik

bmwjente: Om det blir BMW eller ikke, vet jeg ikke enda.. Spørs på mange ting.

Papperboy: Why not? Håper at den som evt kjøper vil ta vare på den like godt som jeg har gjort. Har sitti og skrevet side opp og side ned med ting jeg har gjort med den, og jeg føler at jeg alikevel har glemt en hel del. Visste ikke at det var SÅ mye! :D

Blir visst fort noen sider. Kommer til å legge ut salgsannonser, og alt som har blitt gjort.

Det er nok mer enn folk tror ;)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg bare syntes d er bilen din...

men neste bilen din blir sikkert like fet hvis ikke fetere så d gjør vel ikke så mye da.. hva ligger pris antydningen på da?

Hvis noen er seriøst interesserte så kan jeg sende prisantydning på PM eller mail.. :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår