Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-328

til å ha over motoren?

Jepp. Og mulig til dempertårnene i bagasjen. Må se ann litt, fordi den subber ganske bra når jeg har folk i baksetet, men kan det ha noe å si på dekkene? 235/40 med innpress på litt over 30, + at den er senket x-antall mm, vet ikke hvor mange. Forrige eier visste heller ikke.. Hvordan finne ut?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde å fikse brekket mitt idag, da den ikke tar på den ene siden.. og det gjør den fremdeles ikke. Takk til Ebola her på forumet for hjelpen. Han justerte tromlene, den tar bedre på den ene siden nå, men null respons på den andre. Ryki vaier? Eller hva kan det være? Hva koster evt en sånn vaier, pes å skifte?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Får vel gjøre det. Kommer litt nye bilder og sånt nå, fra vi prøvde å fikse brekket.

Som jeg har sagt før, så subber bilen når jeg kjører med folk i baksetene. Noen som blir noe klokere av dette bildet? Som kan se om den er senket?

Demper.jpg

Her er også bilde av diffen, som det kom frem under NAF-testing at svetter litt olje. Ser dette alvorlig ut?

Diff.jpg

Her er hvordan bilen ser ut fra siden. Merk: Den er jekket opp på andre siden, den er egentlig lavere...

Siden.jpg

Enda et bilde av sommerfelgen:

Hjul.jpg

Noen som vet noe om disse felgene? Står "MasiItaly" på de..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våt møkk..hehe.. Men hvis demperene er fra 92 som bilen er kan det være de som er slitne og ikke klarer å holde oppe en full bil:) Subber den mye da? Jeg bytta til H&R dempere og fjærer denne gangen. Kan ha full bil uten noe subb bak. Er vel senket 50 bak kanskje.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om disse felgene? Står "MasiItaly" på de..

Ta godt vare på de ettersom MasItaly gikk konk for et par år siden og ikke er å skaffe mer. Siklet på sånne til min 320 Coupe som jeg hadde i 2000. Fine felger er det uansett :)

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Ta godt vare på de ettersom MasItaly gikk konk for et par år siden og ikke er å skaffe mer. Siklet på sånne til min 320 Coupe som jeg hadde i 2000. Fine felger er det uansett :)

Såpass ja. Det var kjedelig å høre, da må jeg kjøre enda mere forsiktig på dårlige veier enn jeg gjør idag da jo :P

Får en del oppmerksomhet de felgene, er ingen andre som har de. Det er jo morro :)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Såpass. Forrige eier mente fjærer og dempere var nye av han som tok den inn til landet. Han hadde påkostet den en del.. Men hva koster nye dempere og fjærer da? Holder det med å skifte fjærer i førsteomgang?

Kan jo prøve og sette på nye fjærer. De er jo klart stivere.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår