Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Du får saksedempere til 500-600 kr ca, uorginale, men de er KLISS like som de orginale bmw demperne.

Det er pr stk. Har nettop bytta dempere bak, ettersom jeg ikke har råd til senkesett med det første. Sitter fint de.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okay.. Jeg skal mest sannsynelig gjøre en deal med BMW-328 om fjærer og kanskje Mtech dempere.

Og. Jeg var ute å kjørte akkurat, kjører i 30 sone, ser en rød vectra som skal ut fra høyre. Jeg stopper bilen, hun kjører videre og videre og videre - BANG. Rett i sia på meg. Knust blinklys, bøyd lyktelist, bøyd panser, bøyd grill, bulka fanger, bøyd og bulka forskjerm. Kom rett inn i høyresiden min. UDUGELIGE KVINNFOLK! Hvor lang tid tar sånt? Kan jeg ta takst hos BMW? Kjenner folk der, kanskje de kan hjelpe meg litt kjappere. Er så og si avhengig av bilen, så jeg trenger den.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Okay.. Jeg skal mest sannsynelig gjøre en deal med BMW-328 om fjærer og kanskje Mtech dempere.

Og. Jeg var ute å kjørte akkurat, kjører i 30 sone, ser en rød vectra som skal ut fra høyre. Jeg stopper bilen, hun kjører videre og videre og videre - BANG. Rett i sia på meg. Knust blinklys, bøyd lyktelist, bøyd panser, bøyd grill, bulka fanger, bøyd og bulka forskjerm. Kom rett inn i høyresiden min. UDUGELIGE KVINNFOLK! Hvor lang tid tar sånt? Kan jeg ta takst hos BMW? Kjenner folk der, kanskje de kan hjelpe meg litt kjappere. Er så og si avhengig av bilen, så jeg trenger den.

ajjabajja..kjipe saker ass..

dekker forsikringa eller?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

helt latterlig. at det går ann å klare å kjøre på deg i en sånn situasjon. får ta meg en tur og se på skadene . surt andreas.

Fikk lyst til å ta en tur og inspisere selv.. Men nå er det senga!

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Veldig surt. Med tanke på at jeg omtrent har kjøpt den.. Og hun klarte å treffe midtpunktet og da, der alle disse delene "møtes", så det ble jo skader på alt det overnevnte. Vectraen ble jo most i fronten da :P Får ringe forsikringsmannen og fortelle det. Ordner seg nok. Hun tok på seg all skylda.. så det går på hennes forsikring. Jeg har ikke gjort noe galt uansett, jeg stoppet fordi jeg så henne kjørte ut. Hun hadde tilogmed vikeplikt, da hun kjørte ut fra "gårdstun". Får håpe det går kjapt og enkelt.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da endelig bra at hu tok på seg skylda for skadene..

har en venn som var borti noegenlunde det samme..han stoppet opp i et kryss med vikeplikt..ble påkjørt av hun han hadde vikeplikt for..skrellet av hele hjørnet på bilen og skadene var enorme...hu godtok ikke skyld, og rettsak ble starta og slikt...endte opp med at kammeraten vant saken, og fikk i tillegg til forsikringen, en oppreisning på 10k..

får håpe jeg slipper og møte på no noe lignende

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU får se lyst¨på det. Nå er jo muligheten til å få sponset ny frontfanger, 97-grill og nedlakkering til stedet :) Er det riper i lyktene må jo disse skiftes også... Dessuten er det jo ikke så ille dersom bilen er kjørbar i mellomtiden.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

DU får se lyst¨på det. Nå er jo muligheten til å få sponset ny frontfanger, 97-grill og nedlakkering til stedet :) Er det riper i lyktene må jo disse skiftes også... Dessuten er det jo ikke så ille dersom bilen er kjørbar i mellomtiden.

True. Men skifter de ut delene, eller retter de ut bulker etc? Skal prøve å få tatt bilder idag, sånn at dere kan se..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom også til å tenke på at hvis det blir fargeforskjeller fra de nye delene/nye lakken jeg får, så skal jeg klage på det, og prøve meg på en hellakkering.. Men sjansene for det er vel relativt små.. Eller hva? Nå har det også begynt å komme en lyd når jeg presser inn clutchen, trøstelageret som har gått?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Kom også til å tenke på at hvis det blir fargeforskjeller fra de nye delene/nye lakken jeg får, så skal jeg klage på det, og prøve meg på en hellakkering.. Men sjansene for det er vel relativt små.. Eller hva? Nå har det også begynt å komme en lyd når jeg presser inn clutchen, trøstelageret som har gått?

De kan jo flekke ut lakken. Billigere enn hellakkering. Ble gjort med min da jeg ble påkjørt, resultatet ble skikkelig bra.

Kan anbefale lakkverkstedet som ligger ved siden av BMW Furubakken (på Høvik), de har lakkert og ordna mye BMW.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg tenkte å få den taksert hos Egil Stenshagen, hvis de gjør det da. Moren min har de som kunde, så hun kjenner han godt, og får kanskje fikset noe litt kjapt. Sånn at jeg får fikset dette så fort som mulig. Men vi får se.. Kommer med litt oppdatertinger så fort det skjer noe nytt rundt denne saken. Det er uansett kjedelig at sånne sjåfører finnes overalt der ute..

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår