Gå til innhold

Dot Com....

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Noen andre her på forumet som har problemer med å komme inn på Dot Com sider på nettet?

Dot No fungerer som regel greit , kan det være det angrepet på Dns serveren i forige uke som henger igjen litt?

Prøver å komme meg inn på Divx.com for å laste ned den versjonen av divx uten Gator og all den dritten men siden funker ikke, heller ikke google.com...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtpassat

Jeg har også problemer med å komme inn på dot com sider og google og jeg har telehor.

så du er ikke alene

Det er riktig at det er problemer for Telenor kunder.

Problemet er brudd på en av USA forbindelsene som gir redusert kapasitet. Vel og merke er det Telenor sin linje leverandør som sliter med linjen som Telenor leier.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

når du skriver autografen din et telenor papir så er du jo ganske tjukk i hue da!

Så må vi ikke generalisere så fælt da.. Jeg har da satt min autograf på telenor papir og tjent godt over en million på det.

Synte i hvertfall det er ok. ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Noen andre her på forumet som har problemer med å komme inn på Dot Com sider på nettet?

Dot No fungerer som regel greit , kan det være det angrepet på Dns serveren i forige uke som henger igjen litt?

Prøver å komme meg inn på Divx.com for å laste ned den versjonen av divx uten Gator og all den dritten men siden funker ikke, heller ikke google.com...

Men når du først kommer inn på Divx sidene så laster du ned Pro versjonen ....... etter det så laster du ned AdAware ( finner det på downloads.com ). Drar ut internett tilkoblingen din, installerer AdAware så DivX Pro .... så kjører du AdAware og fjerner Gator driten. Vips så har du en DivX Pro som ikke har den spionsoftwaren.

Ad-Aware er SJEF - og anbefales ALLE. Den finner alt av snik skit på pc`n din.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider