auto82 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Heisann! Er det noen av dere som sveiser? Hvor mye sko dere hatt for å fått sveise sammen 2 tankband? Altså 1 skjøt på hver av bandene? Hørte med Honda, men de sko ha 300 kr for ett nytt band. Syk pris. Honda har svindyre deler :( Gidder liksom ikke betale 600 kr totalt for 2 nye band. Måtte kappe de gamle bandene fordi boltene var fastrustet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by auto82 Heisann! Er det noen av dere som sveiser? Hvor mye sko dere hatt for å fått sveise sammen 2 tankband? Altså 1 skjøt på hver av bandene? Hørte med Honda, men de sko ha 300 kr for ett nytt band. Syk pris. Honda har svindyre deler :( Gidder liksom ikke betale 600 kr totalt for 2 nye band. Måtte kappe de gamle bandene fordi boltene var fastrustet. hørt om patent bånd? billig med eller uten kvit plast, galvanisert eller rustfritt, Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 bare å huske på at du legger patentbåndet dobbelt om du går for den løsningen. jeg fikk prikk på eu siden jeg hadde enkelt bånd. men han sa dobbelt hadde vært greit. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Kan jeg bore og skrue skruer oppi understellet da hvis jeg bruker patentbånd? Er redd jeg treffer en kabel/rør eller lignende hvis jeg skruer fast tanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by auto82 Kan jeg bore og skrue skruer oppi understellet da hvis jeg bruker patentbånd? Er redd jeg treffer en kabel/rør eller lignende hvis jeg skruer fast tanken? Viser til det jeg lurte på om patentbånd. Kan noen svare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Gå til en blikkenslager å få han til å klippe til nye bånd for deg... easy peasy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg