Teknomage Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Tenkte jeg skulle slenge opp denne raskt før jeg fyker på jobb. http://www.gamershell.com/download_6193.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Tusen takk! Holder på å laste ned nå, gleder meg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Hmm, får ikke det til å virke jeg, henger på config'en. kanskje fordi det er jobbpcen?:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by rfPolo Hmm, får ikke det til å virke jeg, henger på config'en. kanskje fordi det er jobbpcen?:rolleyes: skjedde samme her. Kan ikke velge oppløsning, får bare opp et tomt vindu der det skulle stått alle valgene. Eneste jeg får op er navnet på skjermkortet...:S Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Mosy skjedde samme her. Kan ikke velge oppløsning, får bare opp et tomt vindu der det skulle stått alle valgene. Eneste jeg får op er navnet på skjermkortet...:S nøyaktig samme hos meg, bra demo:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Rart. Skjedde ikke dette hos meg. Funker som bare den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 damn !! demoen er tatt vekk, noen som gidder å hoste filen ?? EDIT : Fant demoen her http://www.clubic.com/t/downloadall.php?idfiche=12476&titre=D%E9mo+jouable+%231&langue=Anglais Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Skikkelig kjedelig/dårlig spill! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Ja, helt enig at spillet var dårlig, ble skikkelig skuffa :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Bare for å være litt vrang, så er det ikke et spill.. Det er en demo... Spillet kommer ikke før seinere.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Oddern Bare for å være litt vrang, så er det ikke et spill.. Det er en demo... Spillet kommer ikke før seinere.. Okay,så det er ikke et spill nei... doh Men hva gjør du med demoen a?Jeg SPILLer den..Vet at det er en demo,med tre biler og en bane,men etter en runde var jeg lei..Har sett det før liksom.:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Grafikken og slik regner jeg med blir det samme men er nok endel ting de må fikse. Tror de slang ut denne litt for raskt. Når man ikke engang kan quitta ordentlig og fleste som prøver det ikke får det til å funke, det er noe de burde ha klart å se før de la den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 De hadde jo trukket den tilbake da.. Så kan være at de har fått en del klager på at ting ikke funka.. Håper virkelig spillet blir bedre enn denne heller lusne demoen.. Skal jo være en del ålreite biler med i det ferdige produktet, så vi får vel bare vente å se! Originally posted by Golfy Okay,så det er ikke et spill nei... doh Men hva gjør du med demoen a?Jeg SPILLer den..Vet at det er en demo,med tre biler og en bane,men etter en runde var jeg lei..Har sett det før liksom.:) Bare for å være enda mer vrang, så spiller man av musikk også :D Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode79 Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 spillet starter hos meg, men når jeg skal begynne å kjøre klikker det, og jeg sitter og glor på skrivebordet igjen... noen fler som har dette problemet? har prøvd det på alle tre pc-ene vi har hjemme, men d funker ikke. Alle har windows xp, min har geforce fx 5600 ultra skjermkort, lillebror geforce 4 mx 440, pappa har ati radeon 9800 pro. Siter dette fyller opp tunet og garasjen hjemme: '91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min) '76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens) '65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens) '94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens) '86 BMW 320i (bror) '74 Opel Commodore GSi Coupè (bror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 De vil jo tydligtvis ikke at denne greia skal komme ut, kanskje vi bare bør drite i å laste ned siden det er en beta demo liksom. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg