Gå til innhold

Juiced Demo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by rfPolo

Hmm, får ikke det til å virke jeg, henger på config'en.

kanskje fordi det er jobbpcen?:rolleyes:

skjedde samme her. Kan ikke velge oppløsning, får bare opp et tomt vindu der det skulle stått alle valgene. Eneste jeg får op er navnet på skjermkortet...:S

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mosy

skjedde samme her. Kan ikke velge oppløsning, får bare opp et tomt vindu der det skulle stått alle valgene. Eneste jeg får op er navnet på skjermkortet...:S

nøyaktig samme hos meg, bra demo:rolleyes:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oddern

Bare for å være litt vrang, så er det ikke et spill.. Det er en demo... Spillet kommer ikke før seinere..

Okay,så det er ikke et spill nei... doh Men hva gjør du med demoen a?Jeg SPILLer den..Vet at det er en demo,med tre biler og en bane,men etter en runde var jeg lei..Har sett det før liksom.:)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo trukket den tilbake da.. Så kan være at de har fått en del klager på at ting ikke funka.. Håper virkelig spillet blir bedre enn denne heller lusne demoen.. Skal jo være en del ålreite biler med i det ferdige produktet, så vi får vel bare vente å se!

Originally posted by Golfy

Okay,så det er ikke et spill nei... doh Men hva gjør du med demoen a?Jeg SPILLer den..Vet at det er en demo,med tre biler og en bane,men etter en runde var jeg lei..Har sett det før liksom.:)

Bare for å være enda mer vrang, så spiller man av musikk også :D

Var det her det sko stå no' lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spillet starter hos meg, men når jeg skal begynne å kjøre klikker det, og jeg sitter og glor på skrivebordet igjen...

noen fler som har dette problemet? har prøvd det på alle tre pc-ene vi har hjemme, men d funker ikke.

Alle har windows xp, min har geforce fx 5600 ultra skjermkort, lillebror geforce 4 mx 440, pappa har ati radeon 9800 pro.

dette fyller opp tunet og garasjen hjemme:

'91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min)

'76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens)

'65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens)

'94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens)

'86 BMW 320i (bror)

'74 Opel Commodore GSi Coupè (bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider