Gå til innhold

dritt lei gis3 prat!

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

nå er det nok getaway in stockholm 3 tråder!

alle skriver det samme å alle de "poste kåte" er frempå for å legge til (:D :) ;)) hvis du vil lese noe om gis3 eller si din mening bruk en av disse!

gis3 avd. 1

gis 3 avd. 2

gis3 avd. 3

dette er jo som å høre fra travnytt på tv'n

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deni:jeg poster kåte poster der folk har lagt inn :D eller :P eller ;) men nå skal jeg hver gang jeg ser en sånn "kåt" poster bare kommentere det med en eller annen fast "kommentar" så folk blir irritert over mine post så jeg igjen kan får ut hormona!

erling: mitt "budskap" var at de som vil lage ennå en tråd heller kan se denne tråden å da kanskje det sier PLING

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er heller ikke redd for å innrømme det.

Nå er nok du og dine meningsfeller i stor flertall ift meg og mine.

Største hatet er gjentagelsene: i slutten av enhver nyhetssending er det en masse fotball, så er det gjerne fotballekstra rett etterpå med det samme. Flere dager før viktige kamper der det "oppkjøringsprogram" der alle mulige og umulige teamer omkring det forestående blir debattert til det kjedsommelige av tidligere mislykkede forballtrenere og journalist-utdannede forståsegpåere. Helt sykt.

"Bare bruk av-knappen, da vel". Sier du sikkert. Ja, det er nettopp det jeg gjør. Derfor ser jeg nesten ikke på Tv lenger.

Men likevel HATER jeg fotball og er stolt over det. Noe må en jo skille seg ut fra mengden på også, ikke sant?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Og er heller ikke redd for å innrømme det.

Nå er nok du og dine meningsfeller i stor flertall ift meg og mine.

Største hatet er gjentagelsene: i slutten av enhver nyhetssending er det en masse fotball, så er det gjerne fotballekstra rett etterpå med det samme. Flere dager før viktige kamper der det "oppkjøringsprogram" der alle mulige og umulige teamer omkring det forestående blir debattert til det kjedsommelige av tidligere mislykkede forballtrenere og journalist-utdannede forståsegpåere. Helt sykt.

"Bare bruk av-knappen, da vel". Sier du sikkert. Ja, det er nettopp det jeg gjør. Derfor ser jeg nesten ikke på Tv lenger.

Men likevel HATER jeg fotball og er stolt over det. Noe må en jo skille seg ut fra mengden på også, ikke sant?

Hehehe...ja, det er jo et fritt land :D Det er bra vi ikke er like alle sammen, tenk hvor kjedelig verden hadde blitt da. Hvis noen av dere har sett en film som heter "Pleasantville" så ser dere hvordan verden hadde vært hvis alle var blide og fornøyde og ingenting galt skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider