Gå til innhold

Prosjektet mitt

Ranger emnet

cREATURe

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg holdt dere på pinebenken lenge! Hehe.. Vel.. her har dere skjønnheten! Vurderer å døpe den Valentine. Ble jo min på valentine's day så.. :hello:

IMG_0987.jpg

Vi kom oss helskinnet hjem til tross for sommerdekk og vinterveier. Takk for tauinga Trond! :pray

IMG_0988.jpg

Skal ta noen flere bilder imorgen. Fikk massevis av deler med også. Kjekt å ha! Og alle sammen, husk at jeg har førsteretten på delene her nå da :win

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder av "Valentine"

IMG_1020.jpg

IMG_1019.jpg

IMG_1011.jpg

Hmmm.. hvor har motoren tatt veien????

IMG_1016.jpg

Åja.. her ja...

IMG_1021.jpg

Og litt her også gitt... :D

IMG_1022.jpg

En haug med deler, bokstavelig talt :) Bla 4 innsug og forskjellige gassere, og 2 ekstra manifolder. Diverse lykter og masse dupeditter. Har ikke helt fått oversikten over alt enda.

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haug med deler, bokstavelig talt :) Bla 4 innsug og forskjellige gassere, og 2 ekstra manifolder. Diverse lykter og masse dupeditter. Har ikke helt fått oversikten over alt enda.

Havner vel i "kjekt å ha"-haugen det meste...

Men, sikkert greit å ha oversikt.. du veit jo aldi hva vi andre einserhuer kommer til trenge etterhvert :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter at jeg fikk på kanalen så rettet jeg mine rusthatende øyne mot skjermbuen bak. Fysj og fy.. Rust rust og rust :aug:

078mk1.jpg

Kuttet av den ytre.. og lappa på den indre.

079mk1.jpg

Og så har jeg fått punkta den på idag happyhappy

080mk1.jpg

081mk1.jpg

Gjenstår litt arbeid enda da. Men den er ihvertfall på.

Takluka fra toergolfen min passa som en drøm. Gadd ikke å kjøpe ny med tilt når jeg allerede hadde denne. Det får bli en annen gang.

082mk1.jpg

084mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Var å henta noe deler på "die aller vaerste" i helga.

-Kromlister (Sidene oppe og nede + bagasjelokk)

-Blankt Tanklokk

-Hvite blinkers til frontfanger

089mk1.jpg

090mk1.jpg

Bestilte også krommede låsekasser og endestykker til kromfangerene. Men de hadde dem ikke inne på volkswarenhaus akkurat da. Men de blir ettersendt innen 14 dager :thanks

Ellers så går det mest i pussing av sparkel på bilen for tiden. Er absolutt ikke flink til å sparkle så.. Nesten ferdig med skjøten av kanalen.

088mk1.jpg

Men skjermbua mangler det en del jobb på.

087mk1.jpg

Vet ikke om jeg har lagt ut bilde av bagasjeluka? Vel her er den ivaffal.. kleena :cool:

083mk1.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bra marius, nesten det samme som jeg bestillte. Fikk du tak på endestykker i samme slengen?

Hvordan og med hva polerte du tanklokket så fint med? mitt ser jævli ut i forhold :D

Jeg kan da stikke innom en gang neste helg og hjelpe til med sparklinga jeg, just call ;)

MVH

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider