Gå til innhold

fjernkontroll til pioneer mp3- spiller

Ranger emnet

Tor O'Connor

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp kjøpt meg en pioneer DEH-P 3630MP.

det fulgte ikke med fjernkontroll. det jeg lurer på er om jeg anskaffer meg en rattkontroll (IR) må jeg da kjøpe en mottaker for å ha på spilleren eller er det allerede klargjort på spilleren for IR stråler??

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

takk for respons. er ikke så inne på dette her, men har prøvd en del forskjellige pioneer- fjernkontroller (rattkontroll) å det er ikke antydning til at fjernkontrollen vil styre spilleren

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tor O'Connor

takk for respons. er ikke så inne på dette her, men har prøvd en del forskjellige pioneer- fjernkontroller (rattkontroll) å det er ikke antydning til at fjernkontrollen vil styre spilleren

Denne modellen har ikke mulighet for fjernkontroll..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må betjenes manuelt.

Du skulle heller invistert i en litt dyrere modell som koster litt mer men jeg ser at både rattfjern kontroll og trådløs fjernkontroll koster ekstra i Norge. F.eks Pioneer DEH-P5600MP følger trådløs fjernkontroll med i pakkene men ikke i Norge skjønner jeg. Om det er Pioneer AS eller forhandlerne som er kjipe vet jeg ikke.

Ha en god dag så lenge!

Originally posted by Tor O'Connor

jeg har nettopp kjøpt meg en pioneer DEH-P 3630MP.

det fulgte ikke med fjernkontroll. det jeg lurer på er om jeg anskaffer meg en rattkontroll (IR) må jeg da kjøpe en mottaker for å ha på spilleren eller er det allerede klargjort på spilleren for IR stråler??

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.megabillig.com

Denne må betjenes manuelt.

Du skulle heller invistert i en litt dyrere modell som koster litt mer men jeg ser at både rattfjern kontroll og trådløs fjernkontroll koster ekstra i Norge. F.eks Pioneer DEH-P5600MP følger trådløs fjernkontroll med i pakkene men ikke i Norge skjønner jeg. Om det er Pioneer AS eller forhandlerne som er kjipe vet jeg ikke.

Ha en god dag så lenge!

Tror nok heller dette skyldes pioneer sine leveranse inn til norge.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider