Oleee Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 eGtTurbo skrev: forhåndsbetaler 2000 kr inn på konto Hmm, hvordan skal vi få frakta denne stolen til deg da? helpme Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 tja nja.. har ei båthavn her på mo.. så send den med båt.. blir sikkert det billigste.. hvor er du btw ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 eGtTurbo skrev: tja nja.. har ei båthavn her på mo.. så send den med båt.. blir sikkert det billigste.. hvor er du btw ? Går det greit om jeg sender den via lastebil/trailer? Kan høre om pris på frakta etterpå...ok? Mye er du interissert å betale i frakt? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 er stolen i oslo ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 dæmn, de hadde tatt seg godt ut i bilen, synd jeg ikke har penger sombrero Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 eGtTurbo skrev: er stolen i oslo ? Stolen ligger i Oslo ja...søker etter ny eier! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 JokkVahl skrev: dæmn, de hadde tatt seg godt ut i bilen, synd jeg ikke har penger sombrero Kan du ikke låne da...? doh Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 holder på å sjekke frakt nå.. blir den ikke så altfor mye betaler jeg 2000 kr.. finner det ut i morgen tror jeg Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 eGtTurbo skrev: holder på å sjekke frakt nå.. blir den ikke så altfor mye betaler jeg 2000 kr.. finner det ut i morgen tror jeg Yess, det er motatt! Enten så sier du ifra på denne tråden eller på PM, ok? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ztill 4 zale boyz and girlz...heyyou Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hørte vi nok en bømp? kiddie Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det gjorde vi nok ja...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg