Gå til innhold

Lexus lykter til P11??

Turborb

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når vi første har denne "lyktetråden" tenkte jeg å nevne følgende:

Kom til å tenke på P11-144 baklykter på P11.

Slik jeg forstod det passet de ytterse lyktene fra P11-144 rett inn på P11, mens dem på bagasjelokket ikke gjør.

Da jeg ikke vil begynne å skilfte hele bagasjelokket tenkte jeg om det gjerne kunne vært en ide` å skifte de ytterse lyktene til P11-144 og så bruke rød lyktespray på dem orginale (ryggelysene) som sitter på bagasjelokket....

Ville det kunne blitt ett fint resultat av dette?

Men passer da pluggene til ledningene og alt rett inn i hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "ledningsnettet" (om det kan kalles det) er helt likt, så det skal være bare å bytte over. Spør nyhusern f.eks..han har jo både P11 og P11-144, og burde kunne svare på det enkelt :)

Om det vil se pent ut er jeg heller i tvil om..jeg tror ikke glass som er rødfarga i ettertid kan bli like pene som originalt røde glass. Men hvis jeg kommer over en "billig" bakluke til P11-144 en gang, så har jeg lyst til å bytte over. 144-lyktene er dritpene :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "ledningsnettet" (om det kan kalles det) er helt likt, så det skal være bare å bytte over. Spør nyhusern f.eks..han har jo både P11 og P11-144, og burde kunne svare på det enkelt :)

Om det vil se pent ut er jeg heller i tvil om..jeg tror ikke glass som er rødfarga i ettertid kan bli like pene som originalt røde glass. Men hvis jeg kommer over en "billig" bakluke til P11-144 en gang, så har jeg lyst til å bytte over. 144-lyktene er dritpene :)

Hvis du handler bakluka, så er vel koblingene med der.. Ikke værre en å finne frem loddebolten hvis det skal vise seg at ting er forskjellige.. Tviler på det, men...

1988 Toyota Celica 2.0 GT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R)

x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All right. Skulle ta noen bilder med digitalkameraet, men var tom på batteriene. Hadde videokamera med, så her er noen få bilder av lyktene. Jeg ble fornøyd med resultatet. Synes lyktene matcher den vannrette, sorte plastikk kanten over skiltet.

primera2.JPG

primera3.JPG

primera4.JPG

Veldig mørk, men synes bilen virker mer "hissig" nå, enn med de originale lyktene. Men bare så det er sagt. Synes de gamle er pene, men vil bare gjøre bilen litt mer annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All right. Skulle ta noen bilder med digitalkameraet, men var tom på batteriene. Hadde videokamera med, så her er noen få bilder av lyktene. Jeg ble fornøyd med resultatet. Synes lyktene matcher den vannrette, sorte plastikk kanten over skiltet.

Veldig mørk, men synes bilen virker mer "hissig" nå, enn med de originale lyktene. Men bare så det er sagt. Synes de gamle er pene, men vil bare gjøre bilen litt mer annerledes.

Meget bra resultat... Uten tvil en meget pen bil du har der Ronny cheers

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

primera2.JPG

primera3.JPG

primera4.JPG

det dær ble jo fint da :respect

men skift skiltlys pære da hellothere

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider