Gå til innhold

Hvordan sette på øyelokka?

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Med mine fulgte det med bruksanvisning og limegreier. JE dsign da.

Om det fulgte med lim er det jo bare å lime å sette på, men ettersom du spør regner jeg med at det ikke er det.

Ikke helt sikker hva slags lim du skal bruke men hør med et lakkeringsverksted/oppretter greie så har sikkert de noe. Eller Biltema. :)

La det tørke en stund før du kjører iallfall, 12 timer var det med mitt og vente litt lenger før du vasker.

Håper det hjelper litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder av hva pakka inneholdt nå, men kan noen fortelle meg hvordan jeg kan laste opp bilder?:rolleyes:

Instruksene bakpå det "arket":

1. Clean the surface thoroughly and eliminate rests of silicone and grease with the enclosed cleaning-pad.

2. Attach the Velcro-Tape in regular intervals all along the Light brow. Then affix the counterparts of the Velcro-tape in the corresponding intervals on the headlight.

3. Press the light brow on the headlight, so that each Velcro-tape on the light brow connects exactly with it's counterpart on the headlight.

??:rolleyes:

Litt usikker på hvem merke det er, står ihvertfall Race sport frampå pakka, og kan ligne på JE-Design øyelokka..

Edit: "You may not post attachments" :(

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du har den teipen der så teiper du en stripe nøyaktig langs kanten på hovedlyktene, så teiper du det samme på øyeskyggene, og klistrer de på hverandre EKSAKT oppa hvandre så den teiper hele veien. Dette er da dobbelsidig teip såklart.

Har du ikke den teipen som du nevnte, så bruker du Sicaflex-252 som er beregnet på bilmodding, dvs plastikk :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

HVis du har den teipen der så teiper du en stripe nøyaktig langs kanten på hovedlyktene, så teiper du det samme på øyeskyggene, og klistrer de på hverandre EKSAKT oppa hvandre så den teiper hele veien. Dette er da dobbelsidig teip såklart.

Har du ikke den teipen som du nevnte, så bruker du Sicaflex-252 som er beregnet på bilmodding, dvs plastikk :)

Ja det stemmer, dette med dobbelt sidig teip, men jeg har bare fått ett par med det? Skjønner ikke helt hvordan dette skal være da?:rolleyes:

Også tror jeg har fått med noe lim av ett slag, i en liten pose..

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..har funnet ut senere at jeg ikke har fått med noe lim av et slag alikevel, det var no cleaning greier..:rolleyes:

Og det ser ut som det skal skrues no ned i lykta gjennom øyelokka på toppen av de? siden det er et hull på hver av de!?

Ellers så er det jo denne borrelåsen med lim under da, men jeg syns det er rart at det ikke er 2 par med disse? Visst de skal "borre" seg fast?

Blir vel å bruke et lim av et slag tilslutt tenker jeg?

Kjekt å vite dette da jeg skal begynne engang i tiden, etter at jeg har fått meg de nyere lyktene..

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider