Turbo SlayeR Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Vi er nå nesten ferdig med vår nye side http://www.maniac-racers.com Den gjenstår litt finpuss, og ett par ting skal fixes på. Men slik som den er nå er vi ihvertfall fornøyd. Vi har masse film som ligger til redigering, så det skal ikke mangle på nye filmer og bilder utover. Vi kommer oxo til å være på mye treff og spesilet på gatebil framover og filme masse og kjøre litt sjøl:D Men hva synes dere om sia?? hva er bra og hva kunnet vært bedre?? Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Hei Siden ser kul ut den, men ser du en likhet? fra deres side: fra vår side (http://www.crazytuning.com) : Hyggelig at dere spør før dere tar bilder. Det er faktisk andre norske firmaer som har rippa bilder fra siden vår før, begynner å bli rimelig lei at folk tar seg til rette med andre sitt arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Heisann.... sorry asim, men bildene blei lagt der for å ha noe der mens vi lagde siden...var meninga å bytte dem ut før den kom ut, men dette har ikke blitt gjort. Jeg skal personlig få fjernet dem så fort som mulig, er forhåpentligvis borte imorra. Beklager så mye Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Turbo SlayeR Heisann.... sorry asim, men bildene blei lagt der for å ha noe der mens vi lagde siden...var meninga å bytte dem ut før den kom ut, men dette har ikke blitt gjort. Jeg skal personlig få fjernet dem så fort som mulig, er forhåpentligvis borte imorra. Beklager så mye hei :) trenger ikke fjerne dem. Det som er greia er at man bør spørre først. Hadde du spurt så hadde jeg sagt ja uten å tvile. Bare la dem være. Jeg skrev dette kun for å få frem poenget med at man spør før man tar bilder. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Jeg må bare spørre.. syns du den sia er pent for å øye å se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 *grøss* Hater frames... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Andeeh Jeg må bare spørre.. syns du den sia er pent for å øye å se på? Hei du! Dette var første gang vi har prøvd å lage en webside, og vi innrømmer at vår kunnskap er mye bedre når det gjelder å fikse biler enn å lage websider:op Vi startet opp med null kunnskap om webdesign og lærte mye underveis, vi ser nå at det var mye vi kunne gjort annerledes. Vi burde kanskje lagd siden i ett annet program. Problemet er at siden vises best i 1024*768 og andre oppløsninger gjør siden til noe helt annet enn hva som var ment. Vi håper på å forandre og lage enn bedre design etterhvert. Men nå vil vi konsentrere oss om å lage gode filmer til siden og komme med aktuelt stoff og bilder. Vi har faktisk fått ganske mange gode tilbakemeldinger på utseende på siden. Men det er selvfølgelig noen som ikke vil like den. Det er flott å få litt negative tilbakemeldinger også, slik at vi blir inspirert til å lage enn bedre side utover. Alt i alt er vi meget fornøyd med siden slik som den fremstår nå og ja vi synes den er pen å se på. Som tidligere nevnt er det ett par viktige ting vi burde unngått å gjøre. Men vi får se hva som skjer i fremtiden. -asgeir Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Jeg likte Mantaen.. den var pen. På med bredere felger og den blir enda tøffere... Synes det var bra side jeg... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 syns ikke den var noe fin :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Turbo SlayeR Hei du! Dette var første gang vi har prøvd å lage en webside, og vi innrømmer at vår kunnskap er mye bedre når det gjelder å fikse biler enn å lage websider:op Vi startet opp med null kunnskap om webdesign og lærte mye underveis, vi ser nå at det var mye vi kunne gjort annerledes. Vi burde kanskje lagd siden i ett annet program. Problemet er at siden vises best i 1024*768 og andre oppløsninger gjør siden til noe helt annet enn hva som var ment. Vi håper på å forandre og lage enn bedre design etterhvert. Men nå vil vi konsentrere oss om å lage gode filmer til siden og komme med aktuelt stoff og bilder. Vi har faktisk fått ganske mange gode tilbakemeldinger på utseende på siden. Men det er selvfølgelig noen som ikke vil like den. Det er flott å få litt negative tilbakemeldinger også, slik at vi blir inspirert til å lage enn bedre side utover. Alt i alt er vi meget fornøyd med siden slik som den fremstår nå og ja vi synes den er pen å se på. Som tidligere nevnt er det ett par viktige ting vi burde unngått å gjøre. Men vi får se hva som skjer i fremtiden. -asgeir Damn.. akkurat sånn svar jeg ville ha, hehe.. :) Kan gi litt konstruktiv kritikk: Siden er ganske rotete, prøv å lag litt orden, og ikke la mye ligge "hulter til bulter". Eksempel: Babe of the month tingen, ligger jo oppå teksten som står, så der kan man jo ikke få lest mye :confused: Dere burde egentlig finne en annen layout, og ikke bruke frames, da dette er litt slitomt.. Håper dere får det til :) Hvis det er noe dere trenger hjelp til, kan jeg kanskje hjelpe.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hehehe, på den ene filmen er det fra obs på slitu eller? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Cosw Hehehe, på den ene filmen er det fra obs på slitu eller? Jeppz:D Bruker opp no sierra da vettu... Vi kommer snart med noen bedre filmer enn de som ligger der nå...blant annet en film ifra våler. Vi har hatt litt problemer med redigeringa så de er litt forsinka. Andeeeh: Den babe of the month tingen skal fjernes så fort jeg får tilbake min andre pc. Den er til utlån og hele sia ligger på den c... Vi skal nok lage en annen layout etterhvert uten frames. Var nok ikke beste løsningen som den er nå. Vi skal si ifra hvis vi trenger litt hjelp...er nok ikke umulig det..hehe -asgeir Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Andeeh Damn.. akkurat sånn svar jeg ville ha, hehe.. :) Kan gi litt konstruktiv kritikk: Siden er ganske rotete, prøv å lag litt orden, og ikke la mye ligge "hulter til bulter". Eksempel: Babe of the month tingen, ligger jo oppå teksten som står, så der kan man jo ikke få lest mye :confused: Dere burde egentlig finne en annen layout, og ikke bruke frames, da dette er litt slitomt.. Håper dere får det til :) Hvis det er noe dere trenger hjelp til, kan jeg kanskje hjelpe.. :) bare det ikke blir som arngren.net, så er jeg fornøyd :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapower Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by KadettC16v Jeg likte Mantaen.. den var pen. På med bredere felger og den blir enda tøffere... Synes det var bra side jeg... Artig at du likte den! Skal love at det blir veldig forandring på den! Nå er den helt nedribba, handla inn ny girkasse og motor ++ Blir bra! Felger ja. Håper på Compomotive MO 17". Skal nok klare å lure de på...! Takker for alle positive svar om siden.. Siter -mantapower- www.maniac-racers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Hawkon arngren.net Fælt til stygt snakk på deg ;) Den er jo den fæleste noen sinne jeg har sett :( puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg