Lethal Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Vi skal nok få til å linke tilbake til dere ja ;) Når det gjelder sia skal jeg ikke være for sikker, men kan jo være at det hadde hjulpet å hatt menyen på høyere side? Er ikke jeg som er web designer så jeg kan vel egentlig ikke si så mye ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapower Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Det er flott! :) Ang. menyen: Hmmm. Ja, det er kanskje ikke så dumt det! Vi er ihvertfall åpne for forslag.. Verken jeg el Turbo Slayer har drevet så ille mye med web-sider før, men som første gang online synes jeg ikke sida er så halvgæærn! Kommer garantert forandringer etterhvert. Men nå prioriterer vi prosjekter, film, bilder og lesestoff i første omgang.. Det er jo som skrevet før omtrent det viktigste, at det er noe innhold på sida! Ees.. Siter -mantapower- www.maniac-racers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapower Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Nå var det slik at vi skulle ha lagt ut filmer fra Gatebil Våler og en cross-film vi har laget. Disse er foreløpig ikke oppe på nett pga tekniske problemer, men etter all sannsynlighet trolig vil være for allment øye å beskue iløpet av uken. Info vil bli lagt ut med en gang filmene er online! Siter -mantapower- www.maniac-racers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg