bing Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 en skyline er en skyline like mye som en porsche er en porsche, du er kar samma om den er fra 1970 ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 du må iallefall modde lyktene. lyktene foran er jo asymetriske, no som vil si at i orginal stand lyser rett på bilen i motgående felt. det er oxo problemer med avgass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 synes ikke man er kar hvis man eier en gammal porche jeg.. bilen min koster jo mer enn en 70 model porche jo.. heh... men ferrari derimot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 For å få fiksa lysa er det bare bruke hva som helst som er godkjent i norge. Må bare få festa de godt. Lysa fra gamle mazda 626 passer ganske godt. Blir litt smale men ikke så mye att man gremmes. Eksos var ingen problem på min GT-4 så lenge katten satt på plass. Japan har strengere krav enn norge. Det eneste de stilte seg tvilende til var eksos anlegget med 5" stuss. Måtte ta støy test men fikk da eksos anlegget godkjent i vognkortet. Må si det var få problemer egentlig. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 går det ikke ann og få tak i noen lykter fra statene ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by AJ82 Ja, det virker nesten for godt til å være sant... Men hvorfor er det ingen som har kjøpt den allereder, og hvis han selger denne ferdig regga, som det står, hvorfor er det ingen som har regga noen før... Den blå til Bjørnstad bil har jo kjørt med prøveskilter en stund nå.. Hvis det er noen som klarer å regge de, hvorfor skjer det ikke... Mange spørsmål her... Noen som så den sølvfargede R33 på Rudskogen eller? Han var der en liten tur, men ikke når jeg var der.. Skulle egentlig treffe ham.... Som jeg har nevnt tidlgiere så kjører den sølvfarga her i Haugesund og den blir regga så snart de har kjøper. De hadde fåt dispensasjon til å registere denne ene, men for evt fremtidig import måtte de fremskaffe papir (TUV??). Problemet med å få regga en slik bil er såvidt jeg vet at den ikke er TUV godkjent (har jo kun blitt solgt offisielt i Japan) JSI er ett lite firma og har sikkert ikke overflod av penger så det er nok grunnen til at den ikke blir registrert før de har kjøper (dyrt å registrere en bil og betale avgifter uten å få solgt den). Om det er samme grunn til at den i Trondheim ikke er registrert eller at de ikke får den registrert, det vet jeg ikke. Men prisen er jo LITT høyere på Bjørnstad sin... men LITT råere motor også da:-) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by AJ82 Noen som kjapt kan regne ut hvor mye det vil koste å ta inn en Nissan GT-R R34 til Norge... Regn med en kjøpspris på ca. 200.000kr.. Og vi ser seff bort ifra trim o.l. Takker! Bruk http://www.tyskland.org sin Import kalkulator ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Baldrick Som jeg har nevnt tidlgiere så kjører den sølvfarga her i Haugesund og den blir regga så snart de har kjøper. De hadde fåt dispensasjon til å registere denne ene, men for evt fremtidig import måtte de fremskaffe papir (TUV??). Problemet med å få regga en slik bil er såvidt jeg vet at den ikke er TUV godkjent (har jo kun blitt solgt offisielt i Japan) JSI er ett lite firma og har sikkert ikke overflod av penger så det er nok grunnen til at den ikke blir registrert før de har kjøper (dyrt å registrere en bil og betale avgifter uten å få solgt den). Om det er samme grunn til at den i Trondheim ikke er registrert eller at de ikke får den registrert, det vet jeg ikke. Men prisen er jo LITT høyere på Bjørnstad sin... men LITT råere motor også da:-) joda, men prisen er mye høyere en det det koster å få 500 gamp i en skyline! sier du bø til den, skvetter den plutselig opp til 400hk;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Essex joda, men prisen er mye høyere en det det koster å få 500 gamp i en skyline! sier du bø til den, skvetter den plutselig opp til 400hk;);) Etter det jeg ble fortalt var motor påkostet 20.000 pund før den ble tatt inn til landet, og ytterligere påkostet etter den kom til Norge.... men mulig jeg har blitt feilinformert! Skyline er visst ikke så billige å trimme som f.eks. Jan Erik i Autofil vil ha det til Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Hvis det er slik at de i Haugesund har fått godkjenning til å få bilen registrert, skjønner jeg ikke at noen ikke kjøper den... Er jo nok av interesserte folk her, og under 500.000 kr for denne ferdig regga, høres ikke så ille ut... Kanksje vi må ta noen telefoner til.. VIL HA! Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by AJ82 Hvis det er slik at de i Haugesund har fått godkjenning til å få bilen registrert, skjønner jeg ikke at noen ikke kjøper den... Er jo nok av interesserte folk her, og under 500.000 kr for denne ferdig regga, høres ikke så ille ut... Kanksje vi må ta noen telefoner til.. VIL HA! Just do it man! m'm thumpsup Hadde jeg hatt penga, hadde jeg gjort det :D ... eller den Seat Leon'en som var på Autofil i kveld da ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by AJ82 Hvis det er slik at de i Haugesund har fått godkjenning til å få bilen registrert, skjønner jeg ikke at noen ikke kjøper den... Er jo nok av interesserte folk her, og under 500.000 kr for denne ferdig regga, høres ikke så ille ut... Kanksje vi må ta noen telefoner til.. VIL HA! Dersom folka ikke lyger, noe jeg tviler på at dem gjør, så har de godkjenning klar på den ene bilen ja. Første gang jeg såg bilen pratet jeg med han som eier den og det var han som sa at dette. Så dersom der er nok av intereserte er det nok bare å ringe så blir både dem og JSI fornøyde! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg