RaWeR Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 jeg så en tråd der en med en 16v hadde sorte intrumenter med gjennomsiktige tall. og hadde lagt dioder på baksiden. går det an å få tak i sånne(hvor) ? eller er det hjemme mekka? Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 noen som har testa å printe ut på transparang? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by RaWeR jeg så en tråd der en med en 16v hadde sorte intrumenter med gjennomsiktige tall. og hadde lagt dioder på baksiden. går det an å få tak i sånne(hvor) ? eller er det hjemme mekka? det kan prøve på er å skaffe deg tynn plexiglass plate som dei har på clas ohlson og ny skiver. spør ein som heiter "jepson" trur eg han heiter her på forumet, om han kan printe ut svarte skiver på transparang og lime det på plexiglassplata og montere dioder bak der igjen. han jepson har egen internett side og skal kunn ha 250kr for ny skiver. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Få se bilde av dine orph Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg