Gå til innhold

Rattlås som slår inn på stjålet bil

Ranger emnet


Peer

Anbefalte innlegg

Les historien her

 

Hvem syntes dette var fortjent? Kanskje ikke at de døde, men at de hadde blitt litt skadet og tatt tror jeg ikke hadde gjort så mye for min del. Når man er så dum og stjeler en bil og rattlåsen faktisk slår seg tilbake, så føler jeg at man får fortjent!

 

Edit: Nå er linken fikset, sorry bout that.

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er det bare meg eller er det helt latterlig hvordan VG legger det frem?

 

- Det er ikke noe grunnlag for å endre rattlåser på bakgrunn av denne ulykken. Risikoen er dessverre stor for at noe skjer når du stjeler en bil, sier Otter til VG.

 

HVA SKJER????

 

Sykeste jeg har lest hvordan de uskyldiggjør de forbanna biltyvene. De fortjente en GRUSOM død!

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner litt til han ene som satt i bilen, det var en hvit rusten Golf 2, så det ut som i Asker og Bærum budstikke hvertfall. Tipper dette var litt "pøbelstreker" som gitt galt. Men jeg unnskylder ingen for noe som helst, de hadde uflaks. Jeg syns ikke de fortjente å dø hvertfall. De hadde fortjent et par år i fengsel. Liker ikke å forsvare biltyver, de fortjener straff.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

jeg kjenner litt til han ene som satt i bilen, det var en hvit rusten Golf 2, så det ut som i Asker og Bærum budstikke hvertfall. Tipper dette var litt "pøbelstreker" som gitt galt. Men jeg unnskylder ingen for noe som helst, de hadde uflaks. Jeg syns ikke de fortjente å dø hvertfall. De hadde fortjent et par år i fengsel. Liker ikke å forsvare biltyver, de fortjener straff.

 

Det var nok dèt det var, en guttestrek som gikk alvorlig gærnt... Kan ikke gjøre annet enn å kondolere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døden er kanskje ikke nødvendig.

Kjenner en som fikk bilen sin stjålet, men han fant ut hvem som hadde stjålet den og fant bilen og tyven.. Tyven ble bundet og slept noen kilometer etter bilen, var ikke mye pen etterpå.

Tviler på at han stjeler noen biler i den bygda igjenn.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår