Gå til innhold

Rattlås som slår inn på stjålet bil

Ranger emnet


Peer

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ghia4x4

 

Det var nok dèt det var, en guttestrek som gikk alvorlig gærnt... Kan ikke gjøre annet enn å kondolere.

 

Satt litt på spissen, men dog...

Hadde du kondolert hvis du hadde våknet en morgen du skulle på jobb av en tlf, der politiet sa at bilen din var funnet vraket i en innsjø?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

Nei har ikke sympati for biltyver.

 

De kan holde fingrene unna andres ting så slipper de å dø.

 

word!

synes ikke synd på dem i det hele tatt. og selv om "dødsstraff" kanskje var litt drastisk så har de bare seg selv å skylde på.. (litt vanskelig nå,men)..

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Satt litt på spissen, men dog...

Hadde du kondolert hvis du hadde våknet en morgen du skulle på jobb av en tlf, der politiet sa at bilen din var funnet vraket i en innsjø?...

 

Skal innrømme at jeg har vurdert det litt ut ifra hva slags bil de tok og da. En gammel GolfII til omkring 10000 er jo ikke akkurat mye å være lei seg for. Den "uheldige" vil med stor sannsynlighet få igjen mer på forsikringa enn hva bilen faktisk er verdt.

 

Hadde de stukket av med eksempelvis en Cossie, som har vært pent stelt med, for så å bli vraka som følge av en 'joyride'. En bil som i tillegg har vært jobba mye på... Da hadde saken vært mye mer forskjellig..! Stakkars guttunger da, jeg hadde knekt dem. Kort og godt.

 

Likevel. Hadde det vært min Golf, og jeg skulle levert guttungen i barnehagen den påfølgende morgenen for så å rekke jobben. Klart jeg hadde blitt skikkelig sur og hevngjerrig. Samtidig hadde jeg kanskje blitt litt glad for at den rustne møkka bilen var borte, og at jeg om en stund ville jeg få en listepris for den stusselige bilen den var som garantert ikke hadde blitt solgt for så mye. Det er derfor det er så populært med forsikringsvindel vettu. Så la oss si det slik, å ønske dem dødsens blir bare tøysete og usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Gutta var visst skikkelig møkk drita. Ikke altid man tenker helt klart da:rolleyes:

 

Rip.

 

Ja, hørte også det..

 

kondolerer

 

(ikke føkk med golf, da føkker den seg selv) ;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening er vel den at det alltid er tragisk når noen dør. Uansett hvordan det har skjedd. Ingen fortjener å drukne ihjel i en bil de har stjålet. Selv om man umiddelbart kanskje ikke får sympati for tyvene, vil jeg tro det er nokså normalt i ettertid å synes det var jævlig.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

 

Ja, hørte også det..

 

kondolerer

 

(ikke føkk med golf, da føkker den seg selv) ;)

me too...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by longroofracing

jeg kjente gutta godt og ingen fortjener noe sånt...! tenk hvis det var deres bestekamerater!!! r.i.p nils og bård

 

Håper for din skyld at du ikke visste at de stjal biler.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by longroofracing

jeg kjente gutta godt og ingen fortjener noe sånt...! tenk hvis det var deres bestekamerater!!! r.i.p nils og bård

 

 

neida.. dem fortjente det ikke.. eller.. ikke en slik straff.. men når dem gjør noe så idiotisk kan dem ikke være helt stabile i huet.. så selv om straffen var for drøy så klarer jeg ikke helt å ha medfølelse.. derimot for dem som sitter igjen har jeg medfølelse

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by longroofracing

jeg kjente gutta godt og ingen fortjener noe sånt...! tenk hvis det var deres bestekamerater!!! r.i.p nils og bård

 

Ingen av mine kamerater driver med å stjæle biler så det skal godt gjøres at jeg opplever noe slikt..

 

 

Synes dem får som fortjent.:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår