Gå til innhold

Rattlås som slår inn på stjålet bil

Ranger emnet


Peer

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror alle egentlig er ganske enige, eller i hvert fall ser det samme poenget: dødsstraff er kanskje litt drøyt men de fortjente i hvert fall litt skikkelig pisking!

 

Denne ulykken er dog et glimrende eksempel på Darwinisme som jeg synes vi ser altfor lite til i vårt samfunn. To tullinger mindre som får lov til å føre genene sine videre; det gavner faktisk menneskeheten som helhet, og vi skylder dem en takk for å ha utryddet seg selv. I den vestlige verden i dag er det jo vanligvis de aller dummeste og minst egnede menneskene som får flest barn.

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet jeg skulle slippe dette, men på bakgrunn av henvendelser fra andre på forumet, stenges denne tråden.

Er lett å være stor i munnen og si at biltyver fortjener å dø, men ta deg selv 5 min og tenk på dette: Hva hvis dette var DIN lillebror, kamerat eller kanskje sønn? Eller annet familiemedlem forøvrig... Tenk..

 

R.I.P.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår