golfrider Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Jeg vil ha klare baklykter.. Hvor får jeg kjøpt det? Så de hadde noen på autospar, men de var jo litt farget... HJelp.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 P.s bilen min er blitt kjempe fin nå.. Legger ut bilder etter at jeg har fått tak i lyktene.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Orph Tenker du på glassklare hvite og røde ? Jeg kan skaffe crystaledge... Hvor mye billigere enn autospar? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Orph Ser nå at Autospar skaffer disse lyktene billigere enn meg, så det er bare å dra dit for å bestille... Men de jeg kan skaffe er ikke like som de da, de er HELT blanke ! Og de lekker ikke. Men som sagt, de er ganske mye dyrere enn autospar, så bestill der dere :) Har du bilde av lyktene? Pris? Jeg betaler gjerne mer for lykter som ikke lekker ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Orph Prisen kommer helt an på kursen... Men ca. 900kr + toll + frakt kan du regne :) Så ca. 1300kr ! Er ikke samme lyktene, men de ser helt like ut ! Er fra samme leverandør... Jeg bruker bare noen bilder jeg fant på nettet... Hvis det ikke er de samme, men ser HELT like ut;).. da går jeg får de til 900 hos autospar.. hvis jeg gidder å kjøpe da.. hehe EDIT: leste lenger opp nå;) MY bad! ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg