Gå til innhold

Konkuranse 10#

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

Da setter jeg opp ny konkurranse

Regler er som vanlig:

1. Bidraget skal være max 1024x768

2. du kan kun poste ETT bilde

3. bildet skal være laget av DEG, og ikke satt sammen av mange andre bidrag. Hvis du vil bruke en del av f.eks en Mazda, så værsågod, men ikke bruk deler fra mod'er andre har laget!

leveringsfrist: 18.06.04, kl. 23:59

og bildet er

HER

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er mitt bidrag til konkuransen

Står i reglene at jeg kun kan poste ett bilde, men jeg kan vell endre bidraget underveis? Dette er ikke helt ferdi enda...

Har gjort mye rart med bilen, blandt annet laget 2dørs av den, og en bmw front :D Merkene bak hjulbuen stemmer sikkert ikke med noen som lager trim til denne bilen, men det er da bare for syns skyld, og jeg vet at rutene på andre siden ikke er sotet enda, husk:

Work in progress

accord.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min honda so far. Ikke gi meg hard kritikk da. Er trossalt første bilen jeg modder. og ja, det blir annen lakk(vet hvordan det gjøres), også andre felger, senking, sote ruter etc etc. DET KOMMER :D Håper jeg....Eneste jeg ikke har forsøkt meg på så langt er vel å bytte fangere, lamper osv. Men klarer vel det også(bombesikker på). hehe ;)

Ja fronten ble litt mørk, men får se om jeg ikke gjør noe annet med det, eller at det blir bedre med en annen farge.

En ting til, jeg har ikkeno ambisjoner om å prøve å vinne. Dette er mer for morroskyld, og interessant å forsøke noe nytt.

Honda2.jpg

MSpeed, betyr det at jeg har enerett på shava dørhåndtak? :D ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første "ordentlige" ps mod.

ferdi2.jpg

det som er gjort:

senket.

større felger

lakert calliper

større felger

større fanger fremme og bak

større side skjørt.

blinkers på speil.

jeg gidda ikke gjøre så mye mere med den..

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider