andrej1 Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Da setter jeg opp ny konkurranse Regler er som vanlig: 1. Bidraget skal være max 1024x768 2. du kan kun poste ETT bilde 3. bildet skal være laget av DEG, og ikke satt sammen av mange andre bidrag. Hvis du vil bruke en del av f.eks en Mazda, så værsågod, men ikke bruk deler fra mod'er andre har laget! leveringsfrist: 18.06.04, kl. 23:59 og bildet er HER Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hei. ikke for og klage men hver gang jeg skal gjøre noe på Accorden begynner hele datamaskinen og hakk og jeg må starte den på nytt. noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre???? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Prøv å reinnstalere PS Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liteglow Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 prøv å gjøre bildet litt mindre ! kanskje 600x Blir vel godkjent fordi om det ikke er 1024 ? :) ikke alle maskiner er så store att man kan mixe på så store bilder som det som ble lakt ut ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Ok. takk. har gjort det nå. forminska det ganske mye så når jeg får lagt det ut så blir det ikke så stort. bildet var jo på 3000x Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Melder meg på jeg også. Kan Adobe ganske bra, men aldri modda slikt før, kan bli morro. Sitti for meg selv noen timer nå og forsøkt og forsøkt på hvordan jeg vil det skal se ut..tja ja..ferdig blir jeg engang. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Her er mitt bidrag til konkuransen Står i reglene at jeg kun kan poste ett bilde, men jeg kan vell endre bidraget underveis? Dette er ikke helt ferdi enda... Har gjort mye rart med bilen, blandt annet laget 2dørs av den, og en bmw front :D Merkene bak hjulbuen stemmer sikkert ikke med noen som lager trim til denne bilen, men det er da bare for syns skyld, og jeg vet at rutene på andre siden ikke er sotet enda, husk: Work in progress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 om bilde ikke er ferdig enda, hva er vitsen med å legge det ut da??? ps: det står fremdeles at det er en sport 4dr nede i hjørne... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 man kan legge ut bildet før det er ferdig for at ingen skal stjele noen av ideene dine... @Blugh: vingen er for stor og du har glemt å gjøre om til 2 dr på den andre siden av bilen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Her er min honda so far. Ikke gi meg hard kritikk da. Er trossalt første bilen jeg modder. og ja, det blir annen lakk(vet hvordan det gjøres), også andre felger, senking, sote ruter etc etc. DET KOMMER :D Håper jeg....Eneste jeg ikke har forsøkt meg på så langt er vel å bytte fangere, lamper osv. Men klarer vel det også(bombesikker på). hehe ;) Ja fronten ble litt mørk, men får se om jeg ikke gjør noe annet med det, eller at det blir bedre med en annen farge. En ting til, jeg har ikkeno ambisjoner om å prøve å vinne. Dette er mer for morroskyld, og interessant å forsøke noe nytt. MSpeed, betyr det at jeg har enerett på shava dørhåndtak? :D ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 hehe..håpte du skjønte hva jeg mente..er mere felger, fangere og sånt.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 her er da mitt bidrag so far. ble en litt kul lakk synes nå jeg da, men den var litt vankselig å få lik farge på. poshe front, lotus espirit skjørt (mye finere enn m3) evo vinge, mazda felger og speil film, ikke sota Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Jeg ser i allefall hvor du har bøffa felgene dine fra. http://www.dieselstation.com/archive/RX7/index.html felgene poå den hvite RX7en er like dine på en prikk Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 første "ordentlige" ps mod. det som er gjort: senket. større felger lakert calliper større felger større fanger fremme og bak større side skjørt. blinkers på speil. jeg gidda ikke gjøre så mye mere med den.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg