Hanasand Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Brabus Accord Fant ut at jeg skulle prøve å modde noe jeg også for en gang skyld. Har aldri gjort en MOD før så dette ble mitt første forsøk, har derimot en del PS kunnskaper i bakhånd. Valgte å gå for en løsning hvor jeg kombinerer trekk fra Brabus og Gudfaren stil. Nesten ferdig: Hva jeg har gjort: -Nye og større felger -Fjernet spiss del av frontlykter -Fjernet spoiler (En Brabus kan ikke ha spoiler ;) ) -Senket -Sotet vinduer -Sotet lykter en smule -Krommet lister -Nytt front-skjørt hentet fra Mercedes CL600 -Bredere luftinntak foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Her er min. jeg tror jeg sier meg ferdig. Nå har jeg ikke sett over den så det er nok en del feil. Men alikevel. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 da fikk jeg endelig lastet opp bildet, (forbanna server) er ganske fornøyd med resultatet, synd at det ble så "corny" fikk ikke fikset på det etter jeg resiza bildet Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 et kjapt lite bidrag.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 litt ZeiN preg over den der.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Her kommer min. Det jeg har gjort er: lykter, senking, felger, bredere dekk, øyelokk, sideskjørt, spoiler, frontspoiler, intercooler, bak skjørt, grill, ny farge , logoer, og brusha litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Første gang jeg deltar i en slik konkurranse. Gjorde ikke så mye ut av det, men prøvde å mekke det realistisk! Så det ser ekte ut liksom! Gjør kanskje noen små endringer, men dette blir stort sett det ferdige resultatet! Gi gjerne tilbakemeldinger! setter jeg bare pris på :) - Nye og større felger, bredere dekk rundt om - Chroma diverse deler slik som listene rundt, lyktene, tanklokket, spoileren, nederste delen av fangeren, speilene og grillen. - Fjernet diverse småting, slik at den blir clean - Fargede ruter i samme nyanse som chromen - Senket den og laget "stylingen" så den bygger mere... Håper dere liker den!! THE --= "DROCCA ADNOH" =-- !!!! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by fr3dr1k Første gang jeg deltar i en slik konkurranse. Gjorde ikke så mye ut av det, men prøvde å mekke det realistisk! Så det ser ekte ut liksom! Gjør kanskje noen små endringer, men dette blir stort sett det ferdige resultatet! Gi gjerne tilbakemeldinger! setter jeg bare pris på :) hvor er bildet ? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 kult med honda akkord som pickup. god/orginal idè du har garantert min stemme. Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 det står jo bilde kommer! Det stedet jeg la det ut må godkjenne det først, så kommer bildet! Har ikke noe sted å legge ut skjønner du :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 for some reason: vi har nesten samme front og jeg laget min før jeg så din....menneh, får forandre litt jeg da... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hehe. Er ikke så rart da. Enkelt å lage den fronten. BTW: Ser ut som om home.no.net serveren er nede gitt... Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hehehe, mens dere nå sier det, Supraguy har jo nøyaktig samme Hamann fronten som jeg hadde på mitt første forsla om noen så det... (den røde og svarte Accorden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Blugh hehehe, mens dere nå sier det, Supraguy har jo nøyaktig samme Hamann fronten som jeg hadde på mitt første forsla om noen så det... (den røde og svarte Accorden) Så det selv, men så fikk jeg impreza fronten som du har nå, så da tok jeg bmw fronten:) Rare greier, har vi akkurat de samme bildene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg