Sea_West Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er jeg den eneste her som ikke stjeler deler fra andre. jeg burde få en egen pris for det. hehehehe:D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hva med meg da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hehehe, Supraguy, det ser slik ut... Jeg bruker bare carandmodel.com og autogaleria.pl :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 kjedelig å ha samme front som noen andre, men som primerasri sa, fronten sier seg litt selv når en ser originalen. har ihvertfall ikke stjålet fra noen. alt er brushet: øyelokk, sideskjørt og fanger, dekor. Felger via en dekkside. Har tatt vekk bakdørene ( ja, på begge sider:D ) senket den littegranne.... håper dere liker den ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hei. jeg har mitt bidrag ferdig men når jeg har lasta opp bildet på photobucket så blir det hakke i kanter. det er ikke hakkete orginalt det bildet så hva skal jeg gjøre?? Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Det skjer på den ene serveren som jeg bruker også. Ta å f.eks "mal" en svart strek på ett område det er svart i PS så lagrer du og endrer filnavnet. Da får fila en annen verdi. Det som regel skjer er at den overførte fila har en annen verdi enn den du har. Vet ikke grunnen til det. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by PrimeraSRI Det skjer på den ene serveren som jeg bruker også. Ta å f.eks "mal" en svart strek på ett område det er svart i PS så lagrer du og endrer filnavnet. Da får fila en annen verdi. Det som regel skjer er at den overførte fila har en annen verdi enn den du har. Vet ikke grunnen til det. takk for hjelpa funka nå. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 her er da mitt bidrag. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by bluebox her er da mitt bidrag. Som jeg ser så har du blandet sammen MB CL og Crossfire Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 faen..glemte jo helt denna posten i dag. Er jo overhodet ikke ferdig. Så jeg lar være å legge ut bilde, og venter heller spent på hva slags bil det blir i neste konk. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 sweet den likte jeg, du har klart min stemme på den chop`en der! fete felger,bra brushing på fanger og på sideskjørt. Peeeent dekor på siden! Nydelig i tødørs, men kommer den i 2,8 VTEC hehe ? Way to go cuz` :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er det ikke på tide med en voting her? Syns den som startet konkuransen også burde avslutte den. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by PrimeraSRI Er det ikke på tide med en voting her? Syns den som startet konkuransen også burde avslutte den. Ja, enig... Det syns jeg burde blitt gjort dageb etter fristen hadde gått ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg